SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nasz nowy dom” po zmianie pory emisji stracił 770 tys. widzów

Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym paśmie śledziło średnio 1,92 mln osób. W porównaniu do jesiennego sezonu produkcja straciła 770 tys. widzów. Polsat w czasie emisji programu zajął drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 20,08 mln zł.

Katarzyna Dowbor, fot. PolsatKatarzyna Dowbor, fot. Polsat

Szóstą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, w okresie od 3 marca do 19 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że szóstą odsłonę formatu oglądało średnio 1,92 mln osób. Przełożyło się to na 12,72 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 17,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Najwięcej widzów zgromadził przedostatni odcinek programu prowadzonego przez Katarzynę Dowbor. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 2,19 mln oglądających.

Top trzy odcinki

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

12-05-2016

20:08:03

21:07:20

2 187 686

15,62%

24-03-2016

20:06:46

21:06:53

2 135 835

13,63%

05-05-2016

20:07:30

21:06:06

2 021 202

14,14%

Nadawana wiosną ub.r. piąta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 770 tys. więcej widzów. Gromadziła ona bowiem średnio 2,69 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 19,72 proc. oraz 22,71 proc. Wówczas program emitowany był w zupełnie innym paśmie - w niedziele o godz. 17.45, gdzie obecnie stacja pokazuje odcinki powtórkowe reality-show.

„Nasz nowy dom” podniósł natomiast w czwartki widownię Polsatu względem ub.r., kiedy stacja w tym paśmie emitowała „Zdrady”. Widownia paradokumentu po pięciu odcinkach (tj. w okresie od 5 marca do 2 kwietnia ub.r.) wyniosła średnio bowiem 1,62 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 9,97 proc. oraz 12,45 proc.

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1 emitująca gł. serwis sportowy, prognozę pogody i „Ojca Mateusza”, co przekładało się na 19,57 proc. udziału. Trzeci był TVN („Na Wspólnej” oraz „Singielka”; 12,63 proc.), natomiast czwartą lokatę zajęła TVP2 („Barwy szczęścia” i filmy fabularne; 11,37 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat był liderem, a dalej uplasowały się: TVN, Jedynka i Dwójka.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1

2 956 463

19,57%

727 502

12,99%

Polsat - Nasz nowy dom 6

1 921 255

12,72%

967 955

17,29%

TVN

1 907 295

12,63%

788 497

14,08%

TVP2

1 717 018

11,37%

508 588

9,08%

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 20,08 mln zł. Dla porównania, jesienią ub.r. reality-show zarobiło 21,48 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

W kwietniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,79 proc.

Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” po zmianie pory emisji stracił 770 tys. widzów

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janusz I
Ta dama zachowuje się, jak gdyby to odbywało się za jej pieniądze. Najbardziej było mi przykro, gdy w jednym z odcinków dzieci otworzyły lodówkę a tam PUSTO! Poza tym nie podoba mi się, że remontuje się dom a podwórze nieruszone.
odpowiedź
User
Staszek
W ostatnich odcinkach zaczęli już remontować podwórza a i lodówki były pełne.
odpowiedź
User
X
Doliczcie niedzielne wyniki oglądalności!
odpowiedź