SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nasz nowy dom” ze stabilną widownią. 20,73 mln zł z reklam

Reality-show „Nasz nowy dom” w wiosennym sezonie śledziło średnio 1,52 mln osób. W porównaniu do ósmej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., widownia produkcji niemal się nie zmieniła. Polsat w czasie emisji wypadł najgorzej na tle swoich głównych konkurentów. Wpływy z reklam wyniosły 20,73 mln zł.

Article

Dziesiątą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, w okresie od 1 marca do 17 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w wiosennej ramówce br. format oglądało średnio 1,52 mln osób. Przełożyło się to na 10,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,48 proc. w grupie 16-59.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się ostatni odcinek programu prowadzonego przez Katarzynę Dowbor - zgromadził on przed telewizorami 1,74 mln oglądających.

Nadawana wiosną ub.r. ósma seria reality-show przyciągała przed ekrany niemal tyle samo widzów. Gromadziła ona średnio 1,53 mln osób przy udziale wynoszącym 10 proc. w 4+, 13,54 proc. w 16-49 oraz 12,04 proc. w 16-59.

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 10” zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP1 emitująca gł. serwis sportowy i magazyn „Alarm!”, co przełożyło się na 13,79 proc. udziału. Drugi był TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 12,46 proc.), natomiast trzecią lokatę zajęła TVP2 (gł. „Barwy szczęścia”, „Dzięki Bogu już weekend” i „Szpieg D’83”; 11,12 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 20,72 mln zł. Dla porównania, wiosną ub.r. reality-show zarobiło 19,51 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” ze stabilną widownią. 20,73 mln zł z reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Powtórki w niedzielę mają po 1,5 mln widzów.
11 8
odpowiedź