Nowy program rozrywkowy „Nasza Klasa” jesienią w Czwórce

W jesiennej ramówce telewizyjna Czwórka planuje pokazać nowy program rozrywkowy „Nasza Klasa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jest to polska wersja formatu o międzynarodowym tytule „Facing the Classroom”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Nowy program rozrywkowy „Nasza Klasa” jesienią w Czwórce
Kylian Mbappe w „Au tableau!!!”

„Facing the Classroom” stworzony został w 2017 roku przez Vivendi Entertainment dla francuskiej stacji C8 (w której emitowany jest pod tytułem „Au tableau!!!”). Dotychczas prawa do realizacji formatu sprzedano do takich krajów, jak: Włochy, Holandia, Belgia, Nowa Zelandia i Liban.

Formuła programu polega na tym, że celebryci odpowiadają na pytania zadawane przez dzieci. Gościem każdego odcinka jest inna gwiazda, która w oryginalnej wersji formatu musi się zmierzyć z wywiadami, ćwiczeniami praktycznymi, quizem z wiedzy ogólnej oraz testem z języka angielskiego.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-nokaut-czworka-nowy-serial,7171100240078977a ##

Z naszych informacji wynika, że jako goście polskiej edycji programu, której tytuł nosić będzie „Nasza Klasa”, wystąpią m.in.: Marcin Wójcik, Michał Wójcik, Mariusz Węgłowski, Krzysztof Ibisz, Mariusz Pudzianowski, profesor Jerzy Bralczyk i Paweł Orleański.

- Spotykając się w szkolnej klasie z najbardziej szczerym i bezpośrednim audytorium, gwiazdy filmu, sportu, kultury i rozrywki odpowiadać będą na pytania najmłodszych i zmierzą się z rozmaitymi przygotowanymi przez nich zadaniami. W luźnej, lekkiej, formule dzieci będą miały okazję zadać sławnym osobom pytania, jakie rzadko padają w wywiadach ze strony dorosłych dziennikarzy, a także przekonać się, czy ich goście potrafią znaleźć z nimi wspólny język i dobrze się bawić - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Telewizji Polsat.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że premiera programu na antenie telewizyjnej Czwórki odbędzie się w jesiennej ramówce tego roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gwiazdy-kabaretu-czworka-drugi-sezon-programu-pasmo-emisji,7171115756111489a ##

Podczas targów MIPTV w Cannes „Facing the Classroom” uznano za najlepszy francuski format eksportowy 2018 roku. Wśród kolejnych rynków zainteresowanych lokalną edycją są takie kraje, jak: Wielka Brytania, Hiszpania, Kanada i kraje Ameryki Łacińskiej.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu