National Geographic bez „Channel” w nazwie. „Zbyt silne skojarzenie z linearną telewizją”

W ramach rebrandingu z nazwy stacji telewizyjnej National Geographic zniknie słowo „Channel”, zaś w reklamach pojawi się dopisek „Further”. Ujednolicone zostanie także logo marki we wszystkich kanałach komunikacji. - Słowo „Channel” stało się anachroniczne, bowiem nie oddaje precyzyjnie wszystkich obecnych sposobów odbioru naszych treści przez użytkowników - wyjaśnia Courteney Monroe, szefowa National Geographic.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
National Geographic bez „Channel” w nazwie. „Zbyt silne skojarzenie z linearną telewizją”

Do informacji dotyczących planowanego rebrandingu marki National Geographic Channel dotarł serwis Adweek. Zgodnie z nimi zmiana wizerunku będzie widoczna od połowy listopada br.

Według zapowiedzi z nazwy sieci zniknie obecne w niej teraz ostatnie słowo „Channel”, pozostanie zaś prostsze National Geographic. - Słowo „Channel” stało się anachroniczne, bowiem nie oddaje precyzyjnie wszystkich obecnych sposobów odbioru naszych treści przez użytkowników i zbyt mocno kojarzy się z linearną telewizją – wyjaśnia Courteney Monroe, szefowa sieci National Geographic.

Kolejnym elementem rebrandingu będzie ujednolicone logo widoczne we wszystkich kanałach, w których pojawia się marka – w ilustrowanych magazynach, w internecie oraz w telewizji.

W swojej komunikacji National Geographic będzie też posługiwało się dodatkowym dopiskiem „Further” („dalej, więcej”). Ma ono sugerować ambicje marki, a także chęć prezentowania przez nią odbiorcom pogłębionych, cennych treści.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu