SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

National Geographic najpopularniejszą marką na Instagramie, Nike najbardziej dyskutowane (TOP 300)

National Geographic ma najwięcej followersów na Instagramie, natomiast o Nike najczęściej wspominają użytkownicy. Prezentujemy rankingi 300 najpopularniejszych i najmocniej dyskutowanych marek na Instagramie.

National Geographic najpopularniejszą marką na Instagramie, Nike najbardziej dyskutowane (TOP 300)

Cztery najpopularniejsze marki w aplikacji Instagram mają obecnie po ponad 3 mln followersów - wynika z danych serwisu Nitrogram. Profil National Geographic obserwuje obecnie (wszystkie dane z 23 stycznia br.) 3,78 mln użytkowników, a konto Victoria’s Secret - 3,71 mln. Amerykański talk-show „The Ellen Show” ma 3,53 mln followersów, a Nike - 3,24 mln.

Kolejne trzy marki - Forever 21, Louboutin i 9Gag - obserwuje ponad 2 mln użytkowników Instagramu, a dalszych 27 - od 1 do 2 mln.

Na kolejnej podstronie ranking najczęściej tagowanych marek w Instagramie

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: National Geographic najpopularniejszą marką na Instagramie, Nike najbardziej dyskutowane (TOP 300)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl