„National Geographic” umacnia się na pozycji lidera pism podróżniczych

W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych umocnił się „National Geographic Polska”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Voyage”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) w styczniu 2013 roku wyniosła 60 959 egz. i była o 12,98 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J „NG Traveler”. Jego wynik sprzedażowy zmalał o 9,04 proc. i uplasował się na poziomie 26 188 egz.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Voyage” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie sprzedał się on w liczbie 11 307 egz. po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 14,11 proc.

Również w porównaniu do grudnia 2012 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 26,42 proc.) pochwalić się mógł „National Geographic Polska”. Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił „NG Traveler” - było to 1,57 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?