National Geographic wspiera dziennikarzy w walce z koronawirusem. Od tysiąca do 8 tys. dol. na materiały o pandemii

Towarzystwo National Geographic Society uruchomiło fundusz, który ma wspomagać finansowo dziennikarzy zajmujących się różnymi aspektami pandemii koronawirusa na świecie. Planowane materiały tekstowe, filmowe lub radiowe mogą otrzymać finansowanie w wysokości od tysiąca do 8 tysięcy dolarów, preferowane będą treści docierające szczególnie do mniejszych lokalnych społeczności.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Towarzystwo National Geographic Society funkcjonuje od 1888 r., a jego zadaniem jest dostarczanie informacji związanych z geografią i szeroko pojętym światem. Organizacja jest m.in. wydawcą magazynu „National Geographic” oraz nadawcą kanału National Geographic Channel.

Wsparcie dla dziennikarzy

Teraz National Geographic Society poinformowało o nowej inicjatywie skierowanej do branży dziennikarskiej w związku z szerzącą się pandemią koronawirusa.

Organizacja zaznacza, że jednym z istotnych problemów związanych z epidemią jest często brak wystarczających i rzetelnych informacji dotyczących koronawirusa, szczególnie wśród mniejszych i gorzej poinformowanych społeczności lokalnych.

Aby poprawić tę sytuację National Geographic Society uruchomiło specjalny fundusz, którego celem jest finansowe wsparcie dziennikarzy i planowanych przez nich materiałów dotyczących koronawirusa i walki z pandemią.

Według organizacji dziennikarze mogą ubiegać się o finansowanie projektów w wysokości od tysiąca do 8 tys. dol. Wsparcie może dotyczyć zarówno pojedynczych materiałów, jak też całych cykli związanych z koronawirusem.

Aplikacje przez internet

Dziennikarze mogą ubiegać się o wsparcie swoich projektów na dedykowanej stronie internetowej National Geographic Society. Organizacja zaznacza, że finansowanie może dotyczyć różnego rodzaju treści dziennikarskich, np. tekstowych, filmowych czy audio. Materiały nie muszą dostarczać jedynie informacji medycznych dotyczących koronawirusa, pod uwagę będą brane także treści związane m.in. z wpływem pandemii na rozmaite dziedziny życia czy gospodarki.

Według zapowiedzi preferowane będą materiały kierowane do lokalnych społeczności dostarczające im przydatnej wiedzy i informacji na temat koronawirusa i sposobów radzenia sobie w trudnej sytuacji związanej z obecną pandemią.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7