SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nationale-Nederlanden zaprosiło do kampanii Marcina Prokopa, Darię Ładochę, Aleksandrę Radomską i Henryka Szosta

Pod hasłem „#ZgubiłemSwojeJa" ruszyła kampania Nationale-Nederlanden. Ambasadorami akcji zostali: dziennikarz Marcin Prokop, blogerka kulinarna i osobowość telewizyjna Daria Ładocha, blogerka lifestylowa Aleksandra Radomska oraz maratończyk Henryk Szost.

Article

Nationale-Nederlanden w swojej nowej kampanii „#ZgubiłemSwojeJa” zachęca ludzi do odnalezienia zagubionego „JA”, zwracając w ten sposób uwagę na to, że troszczą się w życiu o tak wiele rzeczy, że zapominają przy tym o sobie.

- Celem naszej akcji jest zwrócenie uwagi Polaków na to, że w swojej zabieganej codzienności bierzemy na siebie tak wiele obowiązków, że ich realizacja odbywa się czasem kosztem nas samych i naszego zdrowia. Konsekwencją tego są choroby cywilizacyjne. Dlatego, już po raz kolejny, chcemy przypomnieć, że dbając o siebie, możemy lepiej zadbać o wszystko, co dla nas ważne - mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Pierwszy etap kampanii trwa od 24 do 26 listopada, w tych dniach z wpisów w mediach społecznościowych zaangażowanych w akcję ambasadorów, ze wszystkich wyrazów zniknęły cząstki „JA”. Dodatkowo, cząstki „JA” na 24 godziny zniknęły również ze strony głównej oraz artykułów w portalu naTemat.pl.

W kolejnej odsłonie zostały opublikowane video, w których ambasadorzy nawiązują do zgubionego „JA”. Tej fazie kampanii towarzyszą hashtagi #ZgubiłamSwojeJa i #ZgubiłemSwojeJa.

 

W kolejnych etapach Daria Ładocha, Marcin Prokop, Aleksandra Radomska i Henryk Szost, będą zwracać uwagę odbiorców na problem zapominania o samym sobie i o swoim „JA”, a także zachęcać do podejmowania aktywności, które mogą pomóc w jego odnalezieniu.

Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja BlueCloud. Dodatkowo prace wspierają Aponadto oraz OMD. Działania contentowe potrwają do połowy grudnia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nationale-Nederlanden zaprosiło do kampanii Marcina Prokopa, Darię Ładochę, Aleksandrę Radomską i Henryka Szosta

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ooo
Prokop - dziekuje nie skorzyystam
odpowiedź