SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Naturalnie lekkie!

To hasło trwającej kampanii reklamowej linii produktów KAMIS FIT UP!TM. Działania obejmą tytuły prasy dla kobiet, tygodniki opinii, outdoor oraz internet.

Kampania informuje o nowych produktach KAMIS FIT UP!TM – naturalnych sosach sałatkowych oraz chipsach owocowych i warzywnych. Ma za zadanie wzmocnienie wizerunku marki KAMIS FIT UP!TM jako „marki parasolowej”, pod którą konsumenci odkrywać będą kolejne linie produktowe i produkty z kategorii „fit & wellnes”.

     

Dobór kanałów dotarcia opiera się na kryteriach ich dopasowania do grupy docelowej. Grupą docelową są  kobiety, z dużych miast z wykształceniem średnim i wyższym, w wieku 20-39 lat. Grupę rozszerzono o kobiety w ciąży i młode matki.

Kampania billboardowa to trzy layouty – obejmuje 300 lokalizacji w największych miastach Polski. Są to frontlighty. Czas trwania kampanii to czerwiec.

Kampania prasowa obejmuje tytuły prasy kobiecej, tj: Twój Styl, Claudia, Wysokie Obcasy, Olivia, Glamour, Świat Kobiety, Avanti, Viva, Naj, Gala, Cosmopolitan, Joy, Elle, Vita, Shape, Mamo to Ja, Shape-mama, Samo Zdrowie, Uroda, Zwierciadło, jak również tygodniki opinii i nauki: Newsweek oraz Focus. Naturalną konsekwencją przyjętej strategii komunikacyjnej jest też sponsorowanie przez KAMIS FIT UP!TM dodatków poświęconych dietetyce, fitnessowi, tj. Vita – dodatek Fittness, Claudia – DIETY. W ramach działań edukacyjnych KAMIS FIT UP!TM został również sponsorem płyty „Fitness w domu” dołączonej do Shape. Czas trwania kampanii to maj-lipiec.

     

Kampania internetowa – profilowana kampania na portalach tematycznych - jest w trakcie przygotowań i będzie przedłużeniem kampanii billboardowej i prasowej.

Wspólnym elementem wszystkich kreacji jest hasło, jego wizualna komunikacja,  kolorystyka, jak również przekaz odwołujący się do emocji i wiedzy. Wszystkie layouty w sposób czytelny komunikują funkcjonalne i prozdrowotne cechy produktów z linii KAMIS FIT UP!TM: smak, apetyczność, kruchość, zbilansowanie diety, zdrowie.

Kampania reklamowa jest wspierana działaniami PR skierowanymi do prasy kobiecej, zdrowotnej, opiniotwórczej, które mają na celu przede wszystkim edukację dotyczącą roli produktów KAMIS FIT UP!TM w zdrowej diecie.


Projekt opakowań linii FIT UP!: agencja Dragon Rouge.

Zakup mediów: agencja MediaCom.

Kreacja: Testardo Red Cell.

Dołącz do dyskusji: Naturalnie lekkie!

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl