SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nauczymy Was szacunku” - niedźwiedzie jako kibice w kampanii Tatrzańskiego Parku Narodowego

Ruszyła kampania Tatrzańskiego Parku Narodowego pod hasłem „Nauczymy Was szacunku” edukująca turystów, jak należy zachowywać się na terenie parku. Głównym bohaterami akcji, realizowanej przez agencję Pan Pikto, są niedźwiedzie brunatne.

Article

W kampanii niedźwiedzie występują w roli zagorzałych fanów dzikiej przyrody, którzy w hasłach domagają się od turystów szacunku i spokoju, przypominając też, że przestrzeganie reguł dyktowanych przez naturę pozwoli wszystkim - ludziom i zwierzętom - uniknąć niebezpiecznych sytuacji. Reklamy nawiązują do kultury kibiców sportowych - stąd w akcji wykorzystywane są motywy flag, murali i szalików - np. szaliki przypominają, komu należy się „szacun na dzielni”, a reguły i zasady poruszania się po górach wykładane na transparentach na kibicowską modłę.

>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje

Akcja obejmuje działania edukacyjno-informacyjne za pośrednictwem prasy, radia, internetu i kin (patronami medialnymi kampanii są RMF FM i „Nasze Miasto”), a także cykl warsztatów dla dzieci i młodzieży oraz wydawnictwo poświęcone niedźwiedziom brunatnym. Potrwa do połowy września.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja public relations Pan Pikto.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Nauczymy Was szacunku” - niedźwiedzie jako kibice w kampanii Tatrzańskiego Parku Narodowego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl