SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

NAV agency odpowiada za kampanię Butcher’s Pet Care

NAV agency we współpracy z firmą Butcher’s Pet Care odpowiada za realizację kampanii, obejmującej telewizję i digital. 

Ciekawskie nosy i nastawione czujnie uszy. Połączenie niezwykłych zmysłów, którymi czytają świat zwierzęta. To właśnie m.in. z tego insightu zrodził się pomysł na nową kampanię dla producenta karmy dla psów i kotów, firmy Butcher’s Pet Care. Kampania obejmuje przygotowanie i emisję billboardu sponsorskiego oraz działania digital, wykorzystujące formaty wideo oraz display.

Przy realizacji kampanii połączone zostały różnorodne kanały o szerokim zasięgu dla budowania visibility i zwiększenia świadomości marki i wzrostu sprzedaży w in-store i e-commerce.

„Karmy tak pyszne, że się uszy trzęsą”

W ramach koncepcji powstały: billboard sponsorski, który połączył światy produktów dla kotów i psów za pomocą split video oraz spoty digital pod parasolem komunikacyjnym: „Karmy tak pyszne, że się uszy trzęsą”.

NAV agency odpowiada za stworzenie koncepcji kreatywnej oraz scenariusza billboardu sponsorskiego i kampanii digital. Po stronie agencji leżała również kreacja graficzna wszystkich materiałów, koordynacja produkcji, a także kompleksowa obsługa całego projektu. Nagrania zrealizowało studio filmowe KeyStory.

Dołącz do dyskusji: NAV agency odpowiada za kampanię Butcher’s Pet Care

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Katarzyna Cielęcina
Co to za śmietnik językowy...
odpowiedź