SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

nc+ reklamuje „najwięcej najlepszej piłki” (wideo)

Platforma nc+ zaczęła kampanię reklamującą transmisje sportowe w kanałach z jej oferty. Akcję, realizowaną pod hasłem „Najwięcej najlepszej piłki w nc+”, przygotowała wspólnie z firmami marketingowymi Havas Warsaw, Dobro i Havas Media.

Article

Reklamy podkreślają, że w różnych pakietach nc+ dostępne są kanały pokazujące najważniejsze rozgrywki w dyscyplinach zespołowych: piłkarską Ligę Mistrzów i Ligę Europy (w pakiecie Polsat Sport Premium, do końca br. dostępnym w nc+ bez dodatkowych opłat dla klientów pakietów z Canal+), piłkarską Lotto Ekstraklasę, ligę angielską, koszykarską NBA i siatkarską Ligę Mistrzów CEV w stacjach Canal+, piłkarską ligę niemiecką i hiszpańską oraz Ligę Mistrzów piłki ręcznej w Canal+ i Eleven Sports, piłkarską ligę włoską w Eleven Sports, a także żużlową PGNiG Superligę w nSport+.

Kampania informuje też, że wybrane transmisje są realizowane w jakości 4K. Przypomnijmy, że w maju br.nc+ uruchomiła stację Canal+ 4K Ultra HD.

 

Spot z kampanii w humorystycznej konwencji pokazuje przygotowania do skoku rabunkowego, który jest ciągle odwlekany ze względu na ciekawe transmisje sportowe, które członkowie gangu chcą obejrzeć danego dnia.

Akcja zaczęła się od etapu teaserowego, w ramach którego emitowano spot internetowy zapowiadający „skok stulecia”. Natomiast we wtorek wieczorem w przerwie meczu Polska - Irlandia wyemitowano reklamę nawiązującą do niego.

Działania reklamowe obejmują też radio i punkty sprzedaży nc+.

Kreacją spotu telewizyjnego i reklam internetowych zajęła się agencja Havas Warsaw. Spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk, a produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro. Odświeżoną stronę ncplus.pl przygotował dział marketingu internetowego platformy nc+ we współpracy z Havas Warsaw. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Na koniec czerwca ub.r. platforma nc+ miała 2,12 mln klientów, wobec 2,1 mln rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: nc+ reklamuje „najwięcej najlepszej piłki” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kurdupel
nc+ nawet porażkę w walce o ligę mistrzów potrafi przekuć w sukces. - To nazywa się "pijar", czy coś takiego.
odpowiedź
User
Michał
Kiedy będzie K,47 TV Plus 2 HD w nc+
odpowiedź
User
Piotr
nc+ nawet porażkę w walce o ligę mistrzów potrafi przekuć w sukces. - To nazywa się "pijar", czy coś takiego.
Przecież ze strony nc+ to mistrzowski ruch. Mają prawa do LM za ułamek tego, co wyłożyliby sami. Abonenci są zadowoleni, bo nie muszą przenosić się do cp, mają LM za darmo do końca roku. NC+ ma czysty zysk, - płaci CP od abonenta a nie za prawa. I na każdym wezmą jakiś procent. I nie wyłożyli ani grosza.
Mają świetnych negocjatorów a CP się przeliczył.
odpowiedź