NCK szuka agencji do kampanii Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0

Narodowe Centrum Kultury wybiera w przetargu agencję, która zajmie się kampanią promującą Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jedynym kryterium wyboru jest cena.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
NCK szuka agencji do kampanii Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0

Zaplanowana przez NCK kampania prowadzona będzie w internecie. Do zadań wybranej agencji należeć będą m.in. opracowanie i realizacja kampanii internetowej z celem "ruch" z uwzględnieniem systemów reklamowych Facebook oraz Google (wyłącznie serwis YouTube); opracowanie i realizacja kampanii internetowej z celem obejrzenia (True View) w serwisie YouTube, opracowanie i realizacja kampanii z celem obejrzenia w serwisach VOD, opracowanie i realizacja kampanii z celem „polubienia profilu” w serwisieFacebook.

Kampania będzie prowadzona w okresie od 17 do 29 grudnia.

Do negocjacji zostaną zaproszone maksymalnie 3 firmy. O wyborze zwycięzcy zdecyduje tylko i wyłącznie cena, która jest jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style