SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

neo-angin rusza z nową platformą komunikacji

neo-angin, marka leków na ból gardła firmy M.C.M Klosterfrau Healthcare, rozpoczęła nową komunikację marketingową. Za kampanię, jej przygotowanie i obsługę odpowiada agencja BeDigital.

Idea komunikacji zawiera się w określeniu: „Każdy ból gardła to neo-anginowy ból gardła, bo neo-angin działa na różne jego przyczyny”. Bohaterami kampanii są różne warianty tabletek do ssania oraz spraye z benzydaminą.

Przygotowano 5 spotów internetowych, aby precyzyjnie docierać do zróżnicowanych przedstawicieli grupy docelowej. Spoty będą rotowane w obrębie jednej kampanii na wielu platformach.

Agencja mediowo-kreatywna BeDigital odpowiada w kampanii za przygotowanie i produkcję materiałów reklamowych, a także zakup mediów internetowych oraz prowadzenie social mediów marki.  

Komunikacja marki neo-angin jest wspierana kampanią telewizyjną.

 

Firma Klosterfrau powierzyła krakowskiej agencji BeDigital w sumie 4 swoje marki. Oprócz neo-angin są to: nasic, junior-angin oraz Oyono. Wszystkie startują z nowymi kampaniami we wrześniu tego roku.

Dołącz do dyskusji: neo-angin rusza z nową platformą komunikacji

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Słabe 👎
Słabe. Żarty dziada.
odpowiedź
User
Mono
Każdy ból gardła to ból po neoanginie. fajna ta anty reklama taka trochę mało przemyślana.
odpowiedź
User
Gupie
Kto to pisał? Kto to wymyślał?
odpowiedź