SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Neolit Media dla Reeboka

Neolit Media Sp. z o.o. odpowiada za pełną realizację działań z zakresu wielkoformatowej reklamy zewnętrznej, prowadzonych na rzecz Reeboka w ramach kampanii "I am what I am".

Ogólnopolska, wielkoformatowa kampania outdoorowa ma charakter brandingowy. Jej celem jest wzmocnienie pozycji Reeboka na polskim rynku, między innymi poprzez zwiększenie rozpoznawalności marki wśród grupy docelowej oraz nasilenie procesu identyfikowania się odbiorców z brandem.

Kompleksowe działania z tego zakresu zaplanowane  s± w terminie od 16 sierpnia do 30 września 2005 roku.

Wielkoformatowe reklamy zewnętrzne pojawią się w największych miastach naszego kraju. Ekspozycje siatkowe zostaną rozmieszczone w miejscach, gdzie codzienne natężenie ruchu pieszego i samochodowego jest największe.

W Gdańsku reklama Reeboka (12,00m x 12,00m) pojawi się przy ul. Długi Targ, a we Wrocławiu (15,00m x 13,00m) przy ul. Świdnickiej. Krakowianie spotkają się z promowaną marką na Rynku (19,92m x 16,80m), a warszawiacy zaobserwują ją na ścianie biurowca Universal (14,00m x 38,40m). Dwie największe ekspozycje zostaną zaprezentowane w Poznaniu, na budynku PKP (46m x 6,50m) i w Łodzi, przy ul. Piotrkowskiej (28,00m x 26,50m). Należy przy tym zaznaczyć, że kampania w Warszawie, Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i w Krakowie rusza od 1 września, a w Łodzi - od 16 sierpnia 2005 roku.

"Niezmiernie cieszy nas fakt, że Reebok po raz kolejny powierzył nam przeprowadzenie kampanii wielkoformatowej w całej Polsce" - mówi Piotr Czajkowski, Dyrektor Generalny Neolit Media - "Oznacza to, że sposób, w jaki zrealizowaliśmy dla Reeboka kampanię poprzednią był dla niego w pełni satysfakcjonujący. Sytuacja, w której mamy pełną odpowiedzialność za działania promocyjne w zakresie wielkiego formatu ma niewątpliwe same plusy, bowiem realizując kampanię ogólnopolską, dzięki jednolitości i pełnej koordynacji wszystkich prac możemy zagwarantować naszemu Klientowi najwyższą jakość usług: od alokacji reklam, przez ich serwisowanie, skończywszy na ewaluacji efektywności przeprowadzonej kampanii", dodaje Czajkowski.

Dołącz do dyskusji: Neolit Media dla Reeboka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl