SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nerwowi ludzie w kampanii konta Getin Up z kartą MasterCard Display w Getin Banku (wideo)

Getin Bank zaczął kampanię reklamową konta Getin Up z kartą pokazującą stan rachunku i aplikacją mobilną. Akcję przygotowały i realizują firmy Good, 180heartbeats + Jung v. Matt i MediaVest.

W kampanii konta Getin Up w Getin Banku prezentowane są dwie funkcjonalności związane z tym rachunkiem: karta z wyświetlaczem MasterCard Display, który pokazuje stan środków na rachunku, oraz możliwość logowania się do aplikacji mobilnej prostym symbolem graficznym, tzw. wężykiem. Spot telewizyjny przekonuje, że dzięki karcie wyświetlającej stan konta można uniknąć wielu nerwów podczas płacenia za zakupy.

Poprzednio Getin Bank reklamował konto Getin Up i kartę MasterCard Display latem ub.r. (obejrzyj te spoty), a aplikację mobilną - w lutym br. (więcej na ten temat).

Obecna kampania zaczęła się 21 marca i potrwa do 24 kwietnia. Obejmuje telewizję, internet (spoty na portalach VoD i YouTube, reklamy display) oraz outdoor (citylighty, w tym interaktywne, elektroluminescencyjne).

Reklamy telewizyjne i internetowe przygotowała agencja Good, koncepcję interaktywnego citylighta - agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, a inne materiały graficzne - wewnętrzne studio graficzne Getin Banku. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.

Dołącz do dyskusji: Nerwowi ludzie w kampanii konta Getin Up z kartą MasterCard Display w Getin Banku (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eweNiu
Moim zdaniem nowa kampania Getin Banku potwierdza, że bank konsekwentnie stawia na nowoczesne i innowacyjne podejście do bankowości.
odpowiedź
User
kasia
Kolejny dowód getin bdaje na to że jak się chcę to można wymyślać nowości i zbliżać się do klienta. Szkoda, że inni z nich nie czerpią.
odpowiedź
User
Ania
Świetna kampania, mnie przekonali, zwłaszcza, ze z mojego obecnego banku jestem niezadowolona. Koszty związane z kontem są diametralnie niższe a to jest również dla mnie bardzo ważne. Poza tym widzę, że Getin stara się nawiązać jak najlepsze relacje z klientem.
odpowiedź