SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gwiazdorska kampania Nespresso z George'em Clooneyem, Julią Garner oraz Simone Ashley

Rozpoczęła się najnowsza kampania Nespresso. Poza wieloletnim ambasadorem marki, George’em Clooneyem, w reklamie występują również Julia Garner oraz Simone Ashley.

Nowy spot reklamowy zaprasza konsumentów do odkrycia kawy idealnie dopasowanej do ich indywidualnego gustu. Podkreśla także, że w portfolio Nespresso każdy może znaleźć kawę, która najlepiej oddaje jego smakowe preferencje oraz styl życia.

Reklama została stworzona w charakterystycznej dla poprzednich kampanii, żartobliwej formie. Motywem przewodnim kampanii jest wybór idealnego rodzaju kawy, co Nespresso obróciło w formę humorystycznej rywalizacji i zakładu pomiędzy George’em a Julią.

Wykorzystując motyw odkrycia kawy dopasowanej do naszej osobowości, Nespresso przygotowało quiz #JakąKawąJesteś. Aktywacja ma na celu ułatwienie każdemu odnalezienie ulubionej kawy, odpowiadającej jego preferencjom i stylowi życia. Quiz jest dostępny na stronie internetowej Nespresso.

Kampania obejmuje reklamę telewizyjną, działania online, w tym interaktywny quiz, a także komunikację w kanałach własnych marki (Facebook oraz Instagram). Działania zostały zaplanowane w terminie: od 4 września do 30 października.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker, natomiast mediami offline zajmuje się agencja Thrive. Komunikację PR prowadzi MSL Group, a komunikację w Social Media agencja They.pl.

Dołącz do dyskusji: Gwiazdorska kampania Nespresso z George'em Clooneyem, Julią Garner oraz Simone Ashley

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Kogo stać na te kapsułki które wychodzą jakby nie liczyć ze 3x drożej niż świeżo zmielona kawa z tradycyjnego ekspresu ciśnieniowego.
odpowiedź