Na rynek trafiła gazowana wersja napoju Nestea

Grupa Maspex Wadowice wprowadziła do sprzedaży Nestea Sparkling - gazowaną wersję kultowego napoju herbacianego. Launch nowości wsparty jest kampanią.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Na rynek trafiła gazowana wersja napoju Nestea

Nestea Sparkling łączy w sobie delikatne bąbelki z wyrazistą maliną i orzeźwiającą miętą. To połączenie smaków ma przyciągać lekkością i świeżością. 

Nowa propozycja ma być alternatywą dla tych, którzy szukają czegoś więcej – subtelnej harmonii smaku, delikatnej słodyczy i odświeżającej nuty mięty, zamkniętej w bąbelkach pełnych energii. W sklepach można znaleźć także dodatkowe smaki Nestea Sparkling – mango oraz lemon. 

Nestea Sparkling promowana jest w kampanii pod hasłem „Nestea przyciąga gazowane orzeźwienie”, która obejmuje Youtube oraz media społecznościowe.

Za kreację reklam odpowiada Publicis Worldwide Polska, media zaplanował i kupił Starcom. 

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly