Nestea wraca po kilku latach z kampanią rekalmową "Smak wolności"

Marka napojów Nestea (Grupa Maspex) po kilkuletniej przerwie wznawia komunikację marketingową kampanią "Smak wolności".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nestea wraca po kilku latach z kampanią rekalmową "Smak wolności"

Nowa komunikacja Nestea skupia się na relaksie, który płynie z orzeźwienia. Reklama prezentuje korzyści z picia napoju podczas stresującego dnia w biurze.

Nestea reklamowana jest  w telewizji oraz na YouTube. To pierwsza kampania marki po powrocie na polski rynek. Ostatnią dużą aktywnością marketingową marki była przygotowana w 2015 roku kampania pod hasłem „Weź łyk wolności!”. Za jej realizację odpowiadały firmy McCann Warsaw, Next, MediaCom Warszawa, Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Maspex przejął w lutym tego roku licencję na markę Nestea od Hoop Polska. Na bazie umowy licencyjnej spółki z Grupy Maspex posiadają wyłączne prawo do wprowadzania na rynek i sprzedaży produktów Nestea wszystkim klientom.

Nowa kampania "Smak wolności" jest adaptacją globalnej kreacji. Na polskim rynku za działania odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber