SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nestea zmienia skład i opakowania

Napoje Nestea (Hoop Polska, do końca 2017 - Coca-Cola HBC Polska) sprzedawane będą w nowych opakowaniach oraz w zmodyfikowanym składzie. Zmianom towarzyszyć będzie wsparcie marketingowe.

Nowa receptura napojów Nestea oparta jest na liściach herbaty pochodzące z regionu Nilgiri w Indiach, pozyskiwanych dzięki współpracy z firmą Rainforest Alliance.

Nestea ma także nowe opakowania, których wyróżnikiem jest namalowany liść herbaty. Produkt dostępny będzie w dwóch wariantach opakowań - butelce 1,25l i 0,5l oraz czterech smakach: zielona herbata, zielona herbata z limonką i miętą, czarna herbata o smaku brzoskwiniowym i cytrynowym.

Zmiany w designie i składzie komunikowane będą szeroką kampanią marketingową. W pierwszym etapie zaplanowano aktywności w punktach sprzedaży przez materiały POS. Aktywowany będzie także profil brandu na Facebooku. W kolejnych odsłonach akcji planowane jest wdrożenie nowej platformy komunikacyjnej, kampania w telewizji, działania public relations oraz w social mediach.

Za globalne kierunki w komunikacji marketingowej odpowiada agencja Hogarth Worldwide Limited. Marketer nie podaje na razie, jakie agencje zajmą się działaniami na rynku polskim.

Hoop Polska od tego roku przejęło zarząd nad dystrybucją i działaniami marketingowymi brandu Nestea od Coca-Coli (w Polsce - Coca-Cola HBC Polska). Właścicielem marki jest szwajcarski koncert Nestle.

Dołącz do dyskusji: Nestea zmienia skład i opakowania

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Twój nick
Czy znak Rainforest Allianceto oznacza, że w procesie uprawiania herbaty nie wykorzystuje się pestycydów?
odpowiedź
User
Tak się to robi!
Przy okazji zajumali 0,25 ml.
odpowiedź
User
Reni
Rozumiem że cukru nie wyeliminowali?
odpowiedź