Nestlé wykorzystuje papier makulaturowy w reklamach OOH

Posterscope i MediaCo ogłosiły, że w swoich reklamach po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii wprowadziły papier pochodzący w 100 proc. z recyklingu. Pierwszym reklamodawcą, który z tego korzysta jest koncern Nestlé.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nestlé wykorzystuje papier makulaturowy w reklamach OOH

W ramach wspólnego zobowiązania Nestlé i Posterscope, wyspecjalizowanej agencji zajmującej się reklamą outdoorową, w celu poprawy zrównoważonego rozwoju reklamy zewnętrznej, wszystkie sześć plakatów papierowych będzie wykorzystywało techniki drukowania na papierze w 100 proc. pochodzącym z recyklingu.

Kampanie marki Nestlé wykorzystujące nowy format w nadchodzących miesiącach obejmują marki Polo, KitKat, Quality Street i Nescafé.

Po miesiącach prac badawczo-rozwojowych, produkt po raz pierwszy oferuje reklamodawcom recyklingowe techniki druku na małoformatowe plakaty zewnętrzne bez utraty jakości..

W przeciwieństwie do obecnego standardowego papieru, który nie zawiera materiałów pochodzących z recyklingu, ten nowy papier powstaje z makulatury, z której usunięto atrament. Stare procesy produkcji reklam OOH obejmowały również stosowanie chloru do rozjaśniania papieru, ale nowy proces recyklingu nie obejmuje już stosowania chloru, podczas gdy wszystkie atramenty używane w procesie drukowania są pochodzenia roślinnego i są przyjazne dla środowiska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style