Net Applications: IE traci, Chrome w górę

Google Chrome notuje kolejny wyraźny wzrost swojego udziału w rynku internetowych przeglądarek. Po pierwszym od dawna zysku znów traci Internet Explorer.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z najnowszego raportu Net Applications wynika, że aplikacja Microsoftu miała w marcu 55,92 proc. udziału w rynku internetowych przeglądarek. To o 0,85 pkt. proc. mniej niż w lutym i jednocześnie najgorszy wynik IE w historii. Niewielki wzrost - z 21,74 do 22,80 proc. - zanotował drugi w rankingu Firefox.

Na spadku IE najwięcej zyskał Chrome - udział w rynku aplikacji firmy Google zwiększył się z 10,93 proc. w lutym do 11,57 proc. w marcu.

grafika

Za pierwszą trójką znalazły się przeglądarki Safari (6,61 proc. - wzrost o 0,25 pkt. proc.) oraz Opera (2,15 proc. - bez zmian). 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koło Podbiegunowe i Miko Marczyk w nowej reklamie Škody Enyaq 4x4

Koło Podbiegunowe i Miko Marczyk w nowej reklamie Škody Enyaq 4x4

Ponad 600 influencerów w kampanii Allnutrition

Ponad 600 influencerów w kampanii Allnutrition

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry
Materiał reklamowy

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show