Netflix będzie anulował nieczynne konta klientów. Jest ich kilkaset tysięcy

Netflix zapowiedział, że nie chce, aby klienci "płacili za coś, czego nie używają". Okazało się, że kilkaset tysięcy osób płaci abonament i nie korzysta z platformy wideo na żądanie. Dostaną oni e-maila z pytaniem, czy chcą kontynuować prenumeratę.

bcz
bcz
Udostępnij artykuł:
Netflix będzie anulował nieczynne konta klientów. Jest ich kilkaset tysięcy
Fot. Netflix.com

Amerykańska firma poinformowała, że w najbliższych dniach abonenci Netflixa dostaną e-mailem pytanie, czy chcą kontynuować subskrypcję. Jeżeli nie potwierdzą, ich konta zostaną automatycznie anulowane.

Firma dodała, że jest w tej chwili kilkaset tysięcy nieaktywnych kont, co stanowi mniej niż połowę procenta wszystkich subskrypcji. Obecnie serwis oferuje trzy plany abonamentowe - podstawowy (34 zł), standardowy (43 zł) i premium (52 zł).

- Znasz to uczucie, kiedy zdajesz sobie sprawę, że zapisałeś się na coś, z czego nie korzystałeś od wieków? W Netfliksie ostatnią rzeczą, jakiej chcemy, jest to, aby ludzie płacili za coś, czego nie używają - powiedział Eddy Wu, szef innowacji w zakresie produktów.

Netflix ma 16 mln nowych kont

Netflix zachowa dane dezaktywowanych kont, więc jeśli użytkownik będzie chciał ponowić subskrypcję w późniejszym terminie, będzie mógł uzyskać dostęp do swoich indywidualnych preferencji.

Izolacja związana z pandemią koronawirusa spowodowała, że w pierwszym kwartale 2020 r. niemal 16 mln osób utworzyło konta na Netliksie. To prawie dwa razy więcej rejestracji niż w ostatnich trzech miesiącach 2019 r.

W pierwszym kwartale br. Netflix zanotował rekordowe wyniki: wzrost liczby subskrybentów - o 15,77 mln do 182,86 mln, 5,77 mld dolarów przychodów i 709 mln dolarów zysku netto. Na razie platforma korzysta na epidemii koronawirusa, ale za jakiś czas wskutek wstrzymania prac produkcyjnych premiery jej niektórych filmów i seriali będą przesuwane na później.

bcz
Autor artykułu:
bcz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day