Netflix: "Tyler Rake: Ocalenie" hitem oglądalności

Film "Tyler Rake: Ocalenie" tylko do 2 maja obejrzano na Netfliksie w 90 milionach domów. To prawdopodobnie najchętniej oglądana na Netfliksie produkcja filmowa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

"Tyler Rake: Ocalenie" ("Tyler Rake: Extraction") zadebiutował na Netfliksie 24 kwietnia tego roku. Chris Hemsworth wciela się w filmie w doświadczonego najemnika, który rusza na trudną misję do Bangladeszu. Ma tam odnaleźć porwanego syna barona narkotykowego. Misja szybko zmienia się w "desperacką walkę o życie" - czytany w opisie produkcji.

"Tyler Rake: Ocalenie" hitem Netfliksa

Na swoim profilu na Instagramie Chris Hemsworth pochwalił się świetnymi wynikami "Tyler Rake: Ocalenie". Od premiery produkcję w reżyserii Sama Hargrave'a  w tydzień obejrzano w 90 milionach gospodarstw domowych, które korzystają z Neffliksa.

- Dziękujemy wszystkim tym, którzy obejrzeli już film! - napisał australijski aktor.

Wyświetl ten post na Instagramie.                   🙏🙏🙏 EXTRACTION @thesamhargrave @therussobrothers @netflix @netflixfilm Post udostępniony przez Chris Hemsworth (@chrishemsworth) Maj 2, 2020 o 4:14 PD

 

Wyświetl ten post na Instagramie.                   We are absolutely blown away by the response this film has been getting! If you haven’t seen it yet, get on to @Netflix and check it out! @therussobrothers @thesamhargrave @agbofilms Post udostępniony przez Chris Hemsworth (@chrishemsworth) Maj 1, 2020 o 10:05 PDT

 

Za produkcję filmu „Tyler Rake: Ocalenie" odpowiadają firmy AGBO Films i TGIM Films, Inc. Producentami są Joe Russo, Anthony Russo, Mike Larocca, Chris Hemsworth, Eric Gitter i Peter Schwerin. Scenariusz napisał Joe Russo.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-seriale-najpopularniejsze-w-polsce-2019-wiedzmin-hitem ##

Rośnie liczba subskrybentów Netfliksa

W ubiegłym roku najpopularniejszą filmową premierą na Netfliksie był "Zabójczy rejs" ("Murder Mystery") z Adamem Sandlerem i Jennifer Aniston w rolach głównych - według danych serwisu komedię obejrzano w 31 mln domów w ciągu trzech dni od premiery.Podium uzupełniają  "6 Underground", obejrzany w 83 mln gospodarstw w cztery tygodnie od premiery, a także "Iniemamocni 2".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day