Netflix inwestuje w trzydzieści brazylijskich produkcji

Platforma Netflix podpisała kontrakty z czołowymi aktorami, scenarzystami i reżyserami z Brazylii. Chce wyprodukować w tym kraju około 30 nowych tytułów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ciągu kolejnych dwóch lat Netflix wypuści 30 oryginalnych produkcji brazylijskich - filmów (od horrorów, przez romanse po komedie), dokumentów i programów familijnych.

- Brazylijczycy mają nadzwyczajny talent i długą tradycję w opowiadaniu historii. 30 projektów z tego kraju, które są na różnym etapie realizacji, wkrótce będą oglądane przez cały świat - podkreśla chief content officer Netflixa Ted Sarandos.

Platforma streamingowa podpisała właśnie kontrakty z kilkunastoma twórcami i artystami z Brazylii, którzy będę zaangażowani w produkcje. To między innymi komik Fábio Porchat, aktorki  aktorzy Maisa Silva, Larissa Manoela, Giovanna Lancellotti i Danilo Mesquita, reżyserzy César Rodrigues, Bruno Garotti i Leandro Neri oraz Thalita Rebouças, aktorka i scenarzystka.

Brazylijskie produkcje na Netflliksie

Na Netflixa trafi dokument o brazylijskim dyplomacie, Sérgio Vieira de Mello. W filmie wystąpi Wagner Moura znany z pierwszych sezonów "Narcos", gdzie grał Pablo Escobara.

Już w 2021 na Netflixa trafi animacja "The Nutty Boy" na podstawie komiksów brazylijskiego pisarza i rysownika Ziraldo. Z kolei "Quem Nunca?" będzie historią o trzech nastolatkach, które wybierają się na szkolny obóz, przysięgając sobie, że nie znajdą na nim chłopaków.

Komedia "Carnival" opowiada o 23-letniej Ninie, która doświadcza publicznego upokorzenia - wideo na którym widać zdradę jej chłopaka staje się viralem. Dziewczyna chce odbić sobie krzywdę, wybierając się z trójką przyjaciół na najlepszy karnawał świata do Rio.

Innymi ogłoszonymi brazylijskimi produkcjami Netflixa będą "The Chosen One", "Nobody’s Looking", "Ricos de Amor".

W pierwszym kwartale 2019 roku Netflix zwiększył przychody o 22 procent, a zysk netto serwisu osiągnął kwotę 344 mln dolarów. W ciągu trzech miesięcy platforma pozyskała 9,6 mln nowych subskrybentów, a globalnie ma obecnie ponad 148,8 mln użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej