SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Netflix inwestuje w trzydzieści brazylijskich produkcji

Platforma Netflix podpisała kontrakty z czołowymi aktorami, scenarzystami i reżyserami z Brazylii. Chce wyprodukować w tym kraju około 30 nowych tytułów.

fot. Flickr.com Article

W ciągu kolejnych dwóch lat Netflix wypuści 30 oryginalnych produkcji brazylijskich - filmów (od horrorów, przez romanse po komedie), dokumentów i programów familijnych.

- Brazylijczycy mają nadzwyczajny talent i długą tradycję w opowiadaniu historii. 30 projektów z tego kraju, które są na różnym etapie realizacji, wkrótce będą oglądane przez cały świat - podkreśla chief content officer Netflixa Ted Sarandos.

Platforma streamingowa podpisała właśnie kontrakty z kilkunastoma twórcami i artystami z Brazylii, którzy będę zaangażowani w produkcje. To między innymi komik Fábio Porchat, aktorki  aktorzy Maisa Silva, Larissa Manoela, Giovanna Lancellotti i Danilo Mesquita, reżyserzy César Rodrigues, Bruno Garotti i Leandro Neri oraz Thalita Rebouças, aktorka i scenarzystka.

Brazylijskie produkcje na Netflliksie

Na Netflixa trafi dokument o brazylijskim dyplomacie, Sérgio Vieira de Mello. W filmie wystąpi Wagner Moura znany z pierwszych sezonów "Narcos", gdzie grał Pablo Escobara.

Już w 2021 na Netflixa trafi animacja "The Nutty Boy" na podstawie komiksów brazylijskiego pisarza i rysownika Ziraldo. Z kolei "Quem Nunca?" będzie historią o trzech nastolatkach, które wybierają się na szkolny obóz, przysięgając sobie, że nie znajdą na nim chłopaków.

Komedia "Carnival" opowiada o 23-letniej Ninie, która doświadcza publicznego upokorzenia - wideo na którym widać zdradę jej chłopaka staje się viralem. Dziewczyna chce odbić sobie krzywdę, wybierając się z trójką przyjaciół na najlepszy karnawał świata do Rio.

Innymi ogłoszonymi brazylijskimi produkcjami Netflixa będą "The Chosen One", "Nobody’s Looking", "Ricos de Amor".

W pierwszym kwartale 2019 roku Netflix zwiększył przychody o 22 procent, a zysk netto serwisu osiągnął kwotę 344 mln dolarów. W ciągu trzech miesięcy platforma pozyskała 9,6 mln nowych subskrybentów, a globalnie ma obecnie ponad 148,8 mln użytkowników.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Netflix inwestuje w trzydzieści brazylijskich produkcji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl