SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Netflix: Tańszy pakiet z reklamami może być uboższy w treści

Planowany tańszy pakiet połączony z koniecznością oglądania reklam może nie zawierać całej oferty dostępnej dla użytkowników droższych abonamentów - przyznali przedstawiciele Netfliksa. Serwis tłumaczy taką sytuację koniecznością renegocjowania umów z producentami i zewnętrznymi partnerami. Na razie nie wiadomo, jakich pozycji miałoby zabraknąć w „reklamowej” opcji Netfliksa.

fot. unsplash.comfot. unsplash.com

W drugim kwartale br. liczba subskrybentów Netfliksa zmalała o 970 tys. do 220,67 mln - to jego drugi z rzędu spadkowy kwartał. Platforma liczy, że w bieżącym wróci do wzrostu. W 2023 roku planuje wprowadzić tańszy pakiet z reklamami oraz dodatkowe opłaty za udostępnianie profilu osobom spoza domu.

Nie będzie wszystkiego

Według zapowiedzi wprowadzenie przez Netfliksa tańszego pakietu połączonego z koniecznością oglądania reklam miałoby nastąpić nie wcześniej, niż na początku 2023 r.

Teraz pojawiły się dodatkowe informacje związane z tym planem, z których nie będą zadowoleni użytkownicy czekający na tańszą, „reklamową” opcję Netfliksa. Podczas wideokonferencji związanej z wynikami przedstawiciele serwisu zapowiedzieli bowiem, że w tańszym pakiecie może nie znaleźć się pełna oferta platformy.

Czytaj także: Netflix testuje walkę z dzieleniem kont. Trzeba dopłacić za dodatkowe gospodarstwo domowe

Ted Sarandos, który współkieruje Netfliksem zaznaczył, że użytkownicy tańszego pakietu z reklamami z pewnością odnajdą w serwisie ciekawe, wciągające treści, jednak niektórych pozycji może na początku zabraknąć.

Powód? Liderzy Netfliksa wyjaśniają, że taka sytuacja nie wynika z dyskryminowania abonentów tańszej opcji, ale jest związana z konieczności renegocjacji umów z niektórymi producentami, czy partnerami serwisu. Nie wszyscy z nich bowiem mogą zaakceptować swój udział w modelu reklamowym.

Na razie nie padły żadne konkretne informacje o tym, które tytuły filmów i seriali mogłyby zniknąć z biblioteki Netfliksa w wypadku tańszej subskrypcji wspieranej reklamami.

Czytaj także: Netflix wspiera technicznie dostawców internetu. Ponad miliard dolarów oszczędności

Dołącz do dyskusji: Netflix: Tańszy pakiet z reklamami może być uboższy w treści

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Toż to szok
To może być jeszcze bardziej ubogo niż jest ?
Ludzie po prostu powiedzą " pa, pa ! "
odpowiedź
User
jak
Pies ich trącał. Ostatnio powiedzieli, że stracili milion subskrybentów. To jakby połowa Warszawy zrezygnowała.
odpowiedź
User
kolis
Pies ich trącał. Ostatnio powiedzieli, że stracili milion subskrybentów. To jakby połowa Warszawy zrezygnowała.


I tak mają najwięcej ze wszystkich platform. I to z dużo wyższą ceną, bez darmowych okresów.
odpowiedź