SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Netflix reklamuje się billboardami w Hollywood za 150 mln dolarów. Chce konkurować z HBO, AT&T i Showtime

Netflix rozpocznie reklamową kampanię billboardową na Sunset Strip, prestiżowym odcinku alei Sunset Boulevard w Hollywood. W tym celu serwis za kwotę 150 mln dolarów wykupił od agencji Regency Outdoor Advertising połowę należących do niej tablic reklamowych położonych w filmowej dzielnicy Los Angeles.

Article

Według informacji podanych przez Reutersa montaż billboardów Netflixa rozpocznie się niebawem, w sumie na Sunset Strip, prestiżowym 2,5-kilometrowym odcinku alei Sunset Boulevard w Hollywood w Los Angeles ma się pojawić 35 tablic reklamowych promujących najnowsze produkcje Netflixa, m.in. nowy sezon serialu „Glow”.

Według doniesień niepotwierdzonych oficjalnie przez Netflix aby mieć stały dostęp do billboardów serwis wykupił je za kwotę 150 mln dol. od agencji Regency Outdoor Advertising, choć wcześniej, w kwietniu br. koncern nosił się z zamiarem wykupienia całej agencji za 300 mln dol.

Billboardy Netflixa pojawią się w lokalizacji często odwiedzanej przez znanych aktorów, reżyserów, producentów i scenarzystów filmowych, niektóre z nich staną w bezpośrednim sąsiedztwie Dolby Theatre, siedziby amerykańskiej Akademii Filmowej.

Wprowadzając reklamy na tradycyjnych billboardach na Sunset Strip Netflix zamierza rywalizować ze swoimi największymi konkurentami, m.in. AT&T (który niedawno przejął za 85 mld dol. Time Warnera), HBO oraz Showtime, które także promują się na tablicach reklamowych w Hollywood.

Według zapowiedzi w br. Netflix przeznaczy na własne produkcje od 7,5 do 8 mld dol. W I kwartale br. serwis zanotował przychody wyższe o 43 procent niż rok wcześniej, a zysk netto osiągnął poziom 290 mln dol. W pierwszych trzech miesiącach tego roku serwis pozyskał ponad 7,4 mln użytkowników, obecnie z usług Netflixa korzysta globalnie 125 mln odbiorców.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Netflix reklamuje się billboardami w Hollywood za 150 mln dolarów. Chce konkurować z HBO, AT&T i Showtime

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl