SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netflix w trzech pakietach Platformy Canal+, ceny od 90 do 183 zł miesięcznie

Platforma Canal+ dostęp do Netflixa oferuje w swoich trzech pakietach: Comfort+ z Canal+, Extra+ z Canal+ i Superpremium 4K. Miesięczna cena będzie wynosić od 132,99 do 182,99 zł miesięcznie, a w okresie promocyjnym - od 89,99 do 139,99 zł.

Article

Netflix pojawił się w ofercie Platformy Canal+ w Polsce w ramach globalnej współpracy obu koncernów ogłoszonej we wrześniu br. W październiku platforma VoD została dołączona do oferty Canal+ we Francji, a teraz pojawia się w naszym kraju.

Trzy pakiety Platformy Canal+ z Netflixem, dekoder 4K UltraBOX+

W ofercie Platformy Canal+ standardowy dostęp do Netflixa (dający usługę na dwóch ekranach jednocześnie w jakości HD) jest dostępny w dwóch pakietach: Comfort+ z Canal+, Extra+ z Canal+. W pierwszym są też 131 stacje telewizyjne, a w drugim - 168.

Comfort+ z Canal+ i Netflixem kosztuje 132,99 zł miesięcznie, a przez pierwsze sześć miesięcy promocji - 89,99 zł. Ceny pakietu Extra+ z Canal+ i Netflixem wynoszą odpowiednio 142,99 i 99,99 zł. Takie stawki i promocja obowiązują przy podpisaniu umowy na 24 miesiące.

Abonenci tych pakietów w dowolnym momencie zmienić wersję Netflixa ze standardowej na premium. Będą wtedy płacili miesięcznie 9 zł więcej.

Wariant premium Netflixa (pozwalający korzystać z platformy na 4 ekranach jednocześnie w jakości 4K) jest dostępny pakiecie Superpremium 4K, obejmującym też 180 stacji telewizyjnych (w tym 10 z grupy Canal+ i kanały Polsat Sport Premium, Eleven Sport, HBO z HBO GO). Miesięczna opłata to 182,99 zł, a przez pierwsze 12 miesięcy - 139,99 zł.

Od 4 grudnia usługa Netflix będzie oferowana klientom Platformy Canal+ korzystającym z dekoderów 4K UltraBOX+. Zostaną one automatycznie zaktualizowane, Netflix będzie dostępny w menu i na kanale 222. W 2020 roku usługa ma być obsługiwana także przez kolejne dekodery z oferty Platformy Canal+.

Abonenci Canal+ będą mogli założyć nowe lub wykorzystać istniejące już konto na Netfliksie, w tym drugim wariancie zachowają swoje wszystkie ustawienia i pełną historię konta.

- Zgodnie z zapowiedziami łączymy dziś Netflixa ze światem CANAL+, tworząc dla naszych abonentów najlepszą i najpełniejszą na polskim rynku ofertę dostępu do treści na żywo i na żądanie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego partnerstwa, które umacnia nas na pozycji lidera dostawcy treści premium - komentuje Edyta Sadowska, prezes i dyrektor generalna Canal+ w Polsce.

- Nigdy wcześniej polscy klienci nie mogli w tak łatwy sposób skorzystać z dostępu do treści  z Canal+ i Netflix razem, na jednej platformie, od jednego dostawcy i w tak atrakcyjnej cenie. Cieszymy się, że znaleźliśmy partnera w Canal+, który tak jak my zawsze stawia interesy i wygodę klientów na pierwszym miejscu - dodaje Rene Rummel-Mergeryan, dyrektor ds. rozwoju biznesu Netflixa.

W reklamach szajka jak bohaterowie „Domu z papieru”

Pojawienie się Netflixa w ofercie Platformy Canal+ wspiera kampania marketingowa, w której występują grupa zabawnych przestępców znana z poprzednich reklam Canal+. Tym razem są w strojach charakterystycznych dla bohaterów hitowego serialu Netflixa „Dom z papieru”.

 

Za obsługę reklamową Platformy Canal+ odpowiadają agencja Havas Warsaw (kreacja) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).

nc+ ze wzrostem wpływów i zysku

ITI Neovision, operator platformy Canal+ (do 3 września platformy nc+), od kwietnia 2017 do końca ub.r. zanotował 3,78 mld zł wpływów sprzedażowych i 195,2 mln zł zysku netto, wobec 3,69 mld zł przychodów i 152,8 mln zł zysku we wcześniejszych 21 miesiącach. Firma zarabia głównie na opłatach od abonentów, zmniejszyła wydatki na produkcję treści, a zwiększyła na emisję stacji i marketing.

Na koniec ub.r. firma zatrudniała 1 494 osoby. Sześcioosobowy zarząd spółki od marca 2017 roku do grudnia ub.r. zarobił 12,59 mln zł, wobec 10,79 mln zł w poprzednim okresie. W lipcu ub.r. do zarządu firmy dołączyła wspomniana już wyżej Edyta Sadowska, a od czerwca br. jest prezesem i dyrektorem generalnym. Zastąpiła na tych stanowiskach Manuela Rougerona, który przeszedł do zespołu CANAL+ International i zarządza koncernem w regionie Azji i Pacyfiku.

W sprawozdaniu z działalności zarząd ITI Neovision ocenił, że rynek płatnej telewizji w Polsce nie będzie się rozwijał już tak dynamicznie jak w poprzednich latach. - Główny nacisk trzeba położyć na utrzymanie dobrych relacji z abonentów oraz pozyskanie nowych poprzez oferowanie im nowych produktów uzupełniających tradycyjną ofertę telewizyjną: internet, telefon oraz OTT - stwierdziły władze spółki.

Jednocześnie podkreśliły, że pozycja operatora znacząco się poprawiła m.in. dzięki współpracy z Orange Polska. Właściciel nc+ od sześciu lat razem z tym telekomem sprzedaje pakiet płatnej telewizji i telefonii mobilnej.

- Mimo coraz bardziej konkurencyjnego rynku w kolejnych latach spółka planuje utrzymanie obecnych abonentów DTH (direct-to-home, czyli telewizji satelitarnej - przyp.) poprzez wzmocnienie portfela kanałów telewizyjnych oraz udostępnianie im kolejnych innowacyjnych usług interaktywnych, a także dalsze poszerzanie bazy klientów poprzez oferowanie nowych produktów - zapowiedział zarząd właściciela nc+.

Na koniec ub.r. ówczesna platforma nc+ miała 2,194 mln abonentów, o 23 tys. więcej niż rok wcześniej.

Netflix w Polsce od czterech lat

Na polskim rynku Netflix pojawił się na początku 2016 roku. Nie ujawnia, ilu ma płacących użytkowników w naszym kraju. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys. Według badania Gemius/PBI w październiku br. platforma zanotowała w Polsce 3,06 mln realnych użytkowników i odnotował 37,05 mln odsłon.

Globalnie w trzecim kwartale br. Netflix osiągnął wzrost przychodów o ponad 31 procent, a zysk netto spółki wyniósł 665 mln dolarów. W ciągu trzech miesięcy serwis odwrócił spadkowy trend dotyczący użytkowników w USA, jednak w sumie osiągnął niższą od zakładanej liczbę nowych subskrybentów. Obecnie na całym świecie z Netfliksa korzysta ponad 158 mln abonentów.

20 grudnia na platformie pojawi się długo wyczekiwany serial „Wiedźmin” na podstawie cyklu książek Andrzeja Sapkowskiego, zapowiedziano już realizację jego drugiego sezonu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Netflix w trzech pakietach Platformy Canal+, ceny od 90 do 183 zł miesięcznie

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Eryk_L
Komu się to opłaci? Kupując Netflixa nie musisz kupować abonamentu. Płacisz za miesiąc, oglądasz i potem nie płacisz. Po co się wiązać z Canal+ i płacić za coś czego się nie będzie oglądać?
45 2
odpowiedź
User
taka_prawda
Można też za jakieś 60 dyszek mieć samego Netflixa z contentem FullHD, HDR i 4K... Po co jeszcze do Canal+ dopłacać?... :D
38 2
odpowiedź
User
BerRR
Najbardziej absurdalna oferta ever
40 1
odpowiedź
User
Eryk_L
Najbardziej absurdalna oferta ever


może chodzi o działania wizerunkowe i dotarcie do mniej ogarniętych konsumentów treści SVOD, którzy sobie tego nie przeliczają, nie znają mechanizmu płacenia za Netflixa. Przecież do oglądania Netflixa w HD, HDR nie jest potrzebny dekoder, tylko tv 4k. I tak odpalasz po chromecaście co potrafi każdy Kowalski...
16 0
odpowiedź
User
Czesiek
Intelektualiści zgromadzeni na Wirtualnych zabrali głos.
11 20
odpowiedź