Netia w kampanii „#WezNieHejtuj” chce walczyć z nienawiścią w internecie

Operator Netia rozpoczął nową kampanię „#WezNieHejtuj”, która ma zwrócić uwagę na zjawisko hejtu w internecie i ostrzegać przed jego negatywnymi skutkami. Twarzami kampanii są Paulina Młynarska, Bilguun Ariunbaatar, Dominika Gwit, Kamil Pawelski (Ekskluzywny Menel) oraz Maciej Dzięgielewski (Magic of Y).

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Akcję oznaczoną hashtagiem #WezNieHejtuj rozpoczęto od wywieszenia w wybranych miejscach Warszawy kartek z obraźliwymi określeniami, które można spotkać szeroko także w internecie.

W kampanię realizowaną przez wewnętrzny zespół Netii przy wsparciu Grupy Onet zostały zaangażowane znane osoby, które wielokrotnie padły ofiarami hejtu w sieci - Paulina Młynarska, Bilguun Ariunbaatar, Dominika Gwit, Kamil Pawelski (Ekskluzywny Menel) oraz Maciej Dzięgielewski (Magic of Y).

- Ambasadorzy będą dzielić się własnymi doświadczeniami  związanymi z hejtem oraz piętnować szkodliwe zachowania - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Eliza Wolszczak, specjalista ds. komunikacji online w Netii. - Poza tym będą informować o przebiegu kampanii oraz uczestniczyć w dodatkowych działaniach - np. w produkcjach filmowych, które są w planach. Ze względu na ich charakter nie możemy ujawnić, czego będą dotyczyć - zastrzega Eliza Wolszczak i jednocześnie wyjaśnia cele obecnej kampanii.

- W ramach „#WezNieHejtuj” przede wszystkim chcemy podjąć się edukacji otoczenia - wierzymy, że słowa naprawdę mają siłę - podkreśla Wolszczak. - Im częściej będziemy o tym mówić, tym lepszy osiągniemy skutek. Nie chcemy zostawiać hejtu bez odpowiedzi. Dodatkowo chcemy skonfrontować osoby hejtujące z hejtowanymi - nie będzie to łatwe dla żadnej ze stron, ale liczymy na to, że pozwoli to pokazać, jak bardzo szkodliwy i bezpodstawny jest hejt.

Według informacji uzyskanych przez Wirtualnemedia.pl akcja „#WezNieHejtuj” potrwa do 1 czerwca br. i będzie prowadzona w kilku kanałach komunikacji: na Facebooku, platformach LinkedIn i Twitter, serwisach Onet.pl, Onet.tv, Newsweek, Fakt 24, Onet Kobieta oraz Onet Wiadomości. Na potrzeby kampanii powstała także specjalna postać - Dyrektor Departamentu ds. Hejtu w Netii. Jego cotygodniowe przygody można śledzić na profilu facebookowym operatora.

grafika

Walka z hejtem prowadzona będzie także w przestrzeni miejskiej. We współpracy z Grupą Onet przy ul. Hożej w Warszawie Netia organizuje miejsce, gdzie będą mogli podpisać się wszyscy, którzy zgadzają się z przesłaniem akcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny