SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Newonce.media bez jednego z udziałowców. Teraz zarząd jest jednoosobowy

Marcin Łuniewski rozstał się z newonce.media. Nie jest już udziałowcem i członkiem zarządu firmy, z którą był związany od 2017 r. - Mieliśmy różne wizje budowania przyszłości newonce - mówi nam Mih Michalski, szef newonce.media.

Marcin Łuniewski był udziałowcem w spółce newonce.media od jej formalnego startu pod koniec 2017 r. Do jej zarządu dołączył w lutym br., gdy z newonce odszedł Piotr Kędzierski. - Rozstaliśmy się z Marcinem, ponieważ mieliśmy różne wizje budowania przyszłości newonce - komentuje Mih Michalski, prezes zarządu i założyciel newonce.media.

Od lutego zarząd spółki tworzyły trzy osoby. Oprócz Łuniewskiego była to Danuta Breguła (odeszła w lipcu) i Mih Michalski. Teraz zarząd jest jednoosobowy.

Mih Michalski informuje nas, że Marcin Łuniewski sprzedał swój pakiet Adamowi Wilczewskiemu, który obecnie jest większościowym udziałowcem (58,3 proc.). Pozostałe udziały mają Mih Michalski (33,3 proc.) i Aneta Wilczewska (8,3 proc.).

- Upraszczanie struktury właścicielskiej i organizacyjnej ma na celu lepsze przygotowanie newonce.media do realizacji strategii firmy oraz do wejścia inwestora, dzięki któremu będziemy mogli rozwijać się szybciej - tłumaczy nam Mih Michalski. - Na razie trwają rozmowy z potencjalnymi inwestorami, żadne decyzje jeszcze nie zapadły.

Marcin Łuniewski przez ostatnie 25 lat zdobył doświadczenie inwestycyjne w branżach technologicznej i nieruchomości. Współtworzył i wprowadzał na warszawską giełdę spółkę CTE, był w radach nadzorczych firmy Tuatara i butiku inwestycyjnego Rubicon Partners. W newonce.media odpowiadał za strategię rozwoju biznesów offline.

Awanse w newonce.media

W firmie doszło też do zmian w strukturze firmy. Patrycja Kawka objęła funkcję head of project management. Jej obszar odpowiada za wszystkie projekty specjalne realizowane z klientami newonce. Za to Adrian Lewtak został CTO newonce.media i odpowiada za rozwój technologiczny newonce, w szczególności w zakresie produktu, procesów oraz narzędzi pracy.

- Układamy strukturę w taki sposób, aby skutecznie i sprawnie dostarczać wartość naszym odbiorcom i partnerom biznesowym oraz rozwijać newonce zgodnie z przyjętą strategią - komentuje ostatnie zmiany Mih Michalski.

Pod koniec ub.r. newonce.media wprowadziło ofertę subskrypcyjną newonce.club obejmującą m.in. podcasty i artykuły. Obecnie dostęp do nich kosztuje miesięcznie 14 zł (wcześniej - 29 zł). Pod koniec stycznia newonce.club miał 6 tys. płacących użytkowników.

W ub.r. firma zanotowała 13,9 mln zł przychodów i 104 tys. zł zysku netto. Z jej oferty subskrypcyjnej korzysta obecnie 10 tys. użytkowników.

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Newonce.media bez jednego z udziałowców. Teraz zarząd jest jednoosobowy

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
.
Powodzenia i Wesołych Świąt :)
odpowiedź
User
DrVictór
Z taką zmianą (dez)organizacyjną jaką ma newonce, życzę jako ich były fan co najmniej pół roku przetrwania.
odpowiedź
User
xxxx
Kwestia czasu jak się zawiną, newonce sport już nie istnieje dziennikarze odchodzą do tego wymyślili sobie subskrypcje której cenę coraz bardziej obniżają więc widać że jest mało popularne.
odpowiedź