SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Newonce jesienią postawi na treści premium

Spółka newonce.media - właściciel internetowych newonce.net i newonce.radio, drukowanego „newonce.paper”, lokalu newonce.bar i newonce.sport jesienią postawi na treści premium. - Newonce.club to nazwa naszego „klubu subskrybentów", czyli osób, które zdecydują się płacić za dostęp do naszych treści premium - tłumaczy Michał Michalski, szef newonce.

Wprowadzenie treści premium newonce.media zapowiada pod hasłem „newonce.club”. Będzie to „klub subskrybentów”, czyli osób, które będą gotowe na płacenie za treści, które powstają na platformach newonce.

- Otwarte pozostanie radio oraz newsy, reszta będzie za paywallem, w tym podcasty, których bardzo skrócone wersje będą dostępne w serwisach streamingowych, a pełne tylko dla subskrybentów - tłumaczy Michał Michalski, szef newonce.media.

"Warto modelem subskrypcyjnym uzdrowić media"

Subskrypcje mają obejmować newonce.radio i newonce.net, a osobno – newonce.sport. Do wyboru będzie także opcja pakietowa, w niższej cenie niż dwie subskrypcje osobno. Nadawca nie podaje na razie konkretnych cen.

- To, co jest dla nas super istotne, to bliska i szczera rozmowa z naszymi użytkownikami; chcemy im wytłumaczyć, skąd ten krok, jak zmieni się newonce od jesieni, dlaczego warto modelem subskrypcyjnym uzdrowić media, które od lat sprzedają nie content, a użytkowników. W ramach tych rozmów przeprowadzimy szereg spotkań na różnych platformach i z ekspertami z różnych dziedzin, a wszystko wesprzemy danymi zebranymi w ankietach - pierwszą wypełniło kilkadziesiąt tysięcy osób. Zależy nam na jak najlepszej komunikacji zmiany i bezbolesnym wprowadzeniu naszych użytkowników w nowy rozdział naszego funkcjonowania - przekazał nam Michalski.

Wiosenny sezon w newonce.radio promuje raper Wojtek Sokół. Po kampanii jesiennej, która była promowana hasłem: „Traktujmy się poważnie”, wiosenna odsłona promowana jest jako „Traktujmy się”. Ta propozycja programowa będzie emitowana do końca czerwca.

Spółka newonce.media w 2019 roku (dane za 2020 rok nie są jeszcze dostępne) zanotowała 6,75 mln zł przychodów, a przy 7,48 mln zł kosztów operacyjnych miała 796,9 tys. zł straty netto.

Dołącz do dyskusji: Newonce jesienią postawi na treści premium

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Radiomann
Nikt za to grosza nie zapłaci.
odpowiedź
User
Dżordż
Nikt za to grosza nie zapłaci.
Nie zapomnij wpaść później przeprosić!
odpowiedź
User
użytkownik_mediów
Tylko czy użytkownik newonce jest w stanie płacić za te treści? Gdzie płaci za Spotify, AM - ma dostęp do ogromniej ilości podcastów.
Czy treści podawane przez newonce są warte tego finansowania? Porównajmy do to platform serwujących treści płatnie typu Wyborcza, Forbes czy nawet Player.
Każdy zapłaci na próbę, ale jaka będzie retencja?
odpowiedź