„Newsweek Polska” skończył 20 lat. W sprzedaży jubileuszowe wydanie

3 września 2001 roku ukazał się pierwszy numer tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). W poniedziałek pojawi się jubileuszowe 1023. wydanie tytułu z 20-stronicową sekcją „Trendy przyszłości”.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
„Newsweek Polska” skończył 20 lat. W sprzedaży jubileuszowe wydanie
„Newsweek Polska” wystartował we wrześniu 2001 roku jako polska mutacja amerykańskiego tygodnika „Newsweek”

Od początku istnienia tygodnika na rynku polskim wydrukowano ponad 220 mln egzemplarzy.

„W DNA Newsweeka jest absolutne wsparcie dla demokratycznej, praworządnej Polski, dla poszanowania praw człowieka, dla wolnych sądów, wolnych mediów i niezależnych samorządów. Ostatnie lata są dla nas testem, na ile tym wartościom jesteśmy wierni. Mam nadzieję, że egzamin zdajemy, ale ostateczny werdykt należy tu do Państwa, naszych Czytelników” – podkreśla cytowany w komunikacie Tomasz Lis, redaktor naczelny magazynu.

W sekcji tematycznej „Trendy przyszłości”, która będzie towarzyszyć nowemu wydaniu, znajdą się informacje o tym, co wydarzyło się przez ostatnie dwie dekady oraz analizy i prognozy ekspertów, jak może wyglądać kolejne 20 lat.

Z okazji jubileuszu ruszył Plebiscyt Newsweeka, który ma wyłonić osoby, mające największy wpływ na nasze życie w ostatnich dwóch dekadach. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w jubileuszowym wydaniu tygodnika oraz na Newsweek.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/manuela-gretkowska-pisarka-felietony-newsweek-polska,7170166141191809a ##

„Newsweek Polska” wystartował we wrześniu 2001 roku jako polska mutacja amerykańskiego tygodnika „Newsweek”. Jego redaktorami naczelnymi byli Tomasz Wróblewski, Jarosław Sroka, Michał Kobosko i Wojciech Maziarski, a od stycznia 2012 funkcję tę pełni Tomasz Lis.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce
Materiał reklamowy

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce

Startuje cyber.gov.pl do ochrony przed zagrożeniami w sieci

Startuje cyber.gov.pl do ochrony przed zagrożeniami w sieci