SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Newsweek Polska” skończył 20 lat. W sprzedaży jubileuszowe wydanie

3 września 2001 roku ukazał się pierwszy numer tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). W poniedziałek pojawi się jubileuszowe 1023. wydanie tytułu z 20-stronicową sekcją „Trendy przyszłości”.

„Newsweek Polska” wystartował we wrześniu 2001 roku jako polska mutacja amerykańskiego tygodnika „Newsweek”„Newsweek Polska” wystartował we wrześniu 2001 roku jako polska mutacja amerykańskiego tygodnika „Newsweek”

Od początku istnienia tygodnika na rynku polskim wydrukowano ponad 220 mln egzemplarzy.

„W DNA Newsweeka jest absolutne wsparcie dla demokratycznej, praworządnej Polski, dla poszanowania praw człowieka, dla wolnych sądów, wolnych mediów i niezależnych samorządów. Ostatnie lata są dla nas testem, na ile tym wartościom jesteśmy wierni. Mam nadzieję, że egzamin zdajemy, ale ostateczny werdykt należy tu do Państwa, naszych Czytelników” – podkreśla cytowany w komunikacie Tomasz Lis, redaktor naczelny magazynu.

W sekcji tematycznej „Trendy przyszłości”, która będzie towarzyszyć nowemu wydaniu, znajdą się informacje o tym, co wydarzyło się przez ostatnie dwie dekady oraz analizy i prognozy ekspertów, jak może wyglądać kolejne 20 lat.

Z okazji jubileuszu ruszył Plebiscyt Newsweeka, który ma wyłonić osoby, mające największy wpływ na nasze życie w ostatnich dwóch dekadach. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w jubileuszowym wydaniu tygodnika oraz na Newsweek.pl.

„Newsweek Polska” wystartował we wrześniu 2001 roku jako polska mutacja amerykańskiego tygodnika „Newsweek”. Jego redaktorami naczelnymi byli Tomasz Wróblewski, Jarosław Sroka, Michał Kobosko i Wojciech Maziarski, a od stycznia 2012 funkcję tę pełni Tomasz Lis.

Jak wynika z badania Mediapanel, w czerwcu Newsweek.pl zanotował 1,64 mln użytkowników i 5,6 proc. zasięgu.

Czytaj też: Staniszkis zarzuca "Newsweekowi" publikację nieautoryzowanego wywiadu. Tomasz Lis: nie jestem cenzorem

Dołącz do dyskusji: „Newsweek Polska” skończył 20 lat. W sprzedaży jubileuszowe wydanie

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
magda
O 20 lat za dużo. Nie dałoby się chyba zliczyć za ile zła odpowiada ich zacofana, zamordystyczna liberalna propaganda.
odpowiedź
User
Week bez żadnych newsów
Kiedyś to było wartościowe pismo, teraz wbrew pozorom stało się jednostronną trollownią, której wcale nie zależy, by cokolwiek wyjaśnić bez mieszania faktów i opinii. Wielka szkoda, że do tego doprowadzono.
odpowiedź
User
JOLA
NEWSWEEK JEST FAJNY.KTO NIE LUBI NIECH NIE KUPUJE.
odpowiedź