SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Newsweek Polska” podrożał o 60 groszy

Cena egzemplarzowa tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) wzrosła z 7,90 do 8,50 zł.

Article

Pierwszy raz w droższej cenie „Newsweek Polska” ukazał się w zeszłym tygodniu. Objętość tygodnika wynosi zazwyczaj ok. 100 stron.

Według danych ZKDP w czerwcu br. średnie rozpowszechnianie płatne „Newsweek Polska” wynosiło 78 578 egz., o 12,76 proc. więcej niż rok wcześniej.

Poprzednio cena egzemplarzowa „Newsweeka” została podniesiona - z 6,90 do 7,90 zł - w sierpniu 2018 roku. Uzasadniono to drożejącym papierem. Kilka miesięcy wcześniej o złotówkę do 7,90 zł podrożała „Polityka”.

„Polityka” nadal tyle kosztuje, tak samo jak „Do Rzeczy”. Cena egzemplarzowa „Sieci” to zazwyczaj 6,90 zł, „Gościa Niedzielnego” - 6 zł, „Tygodnika Powszechnego” - 8 zł, „Gazety Polskiej” - 5,99 zł, a „Przeglądu” - 7,50 zł.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Newsweek Polska” podrożał o 60 groszy

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
Tabloid udający tygodnik opinii. Bardzo słabe pismo. Niewarte już dawno swojej ceny.
36 4
odpowiedź
User
Sylwia
Natomiast tygodnik "Warszawska Gazeta" kosztuje cały czas 4,90zł.
17 6
odpowiedź
User
medioznawca
Newsweek się skończył 8 lat temu.
26 3
odpowiedź