SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Newsweek Polska” podrożał o 60 groszy

Cena egzemplarzowa tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) wzrosła z 7,90 do 8,50 zł.

Pierwszy raz w droższej cenie „Newsweek Polska” ukazał się w zeszłym tygodniu. Objętość tygodnika wynosi zazwyczaj ok. 100 stron.

Według danych ZKDP w czerwcu br. średnie rozpowszechnianie płatne „Newsweek Polska” wynosiło 78 578 egz., o 12,76 proc. więcej niż rok wcześniej.

Poprzednio cena egzemplarzowa „Newsweeka” została podniesiona - z 6,90 do 7,90 zł - w sierpniu 2018 roku. Uzasadniono to drożejącym papierem. Kilka miesięcy wcześniej o złotówkę do 7,90 zł podrożała „Polityka”.

„Polityka” nadal tyle kosztuje, tak samo jak „Do Rzeczy”. Cena egzemplarzowa „Sieci” to zazwyczaj 6,90 zł, „Gościa Niedzielnego” - 6 zł, „Tygodnika Powszechnego” - 8 zł, „Gazety Polskiej” - 5,99 zł, a „Przeglądu” - 7,50 zł.

Dołącz do dyskusji: „Newsweek Polska” podrożał o 60 groszy

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
Tabloid udający tygodnik opinii. Bardzo słabe pismo. Niewarte już dawno swojej ceny.
odpowiedź
User
Sylwia
Natomiast tygodnik "Warszawska Gazeta" kosztuje cały czas 4,90zł.
odpowiedź
User
medioznawca
Newsweek się skończył 8 lat temu.
odpowiedź