"Newsweek Polska" znów liderem

Po pięciu miesiącach "Newsweek Polska" wrócił na pozycje lidera

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W sierpniu 2004, według najnowszych danych ZKDP, "Newsweek Polska" miał największą sprzedaż spośród tygodników opinii, która wyniosła 189 tys. egzemplarzy (mniej o prawie 17 proc. niż rok wcześniej). Tym samym tygodnik Axel Springer Polska powrócił na pozycję lidera po pięciu miesiącach.

Na drugim miejscu znalazła się "Polityka" (dotychczasowy lider) ze sprzedażą 182 tys. egz. (mniej o prawie 15 proc. niż rok wcześniej), za nią uplasował się tygodnik "Wprost" z wynikiem 167 tys. egz.(spadek o 12 proc.).

 Z kolei "Przekrój" sprzedał 99 tys. egz  i oznacza to spadek o 5% do analogicznego okresu 2003 roku.

"Przegląd" miał sprzedaż na poziomie 38 212 egz.

Słabsze wyniki zanotowały również tygodniki zamieszczające przedruki z prasy polskiej i zagranicznej. Średnia sprzedaż "Angory" wyniosła 255 tys. egz. (spadek o 3 proc.), a "Forum" 25 tys. egz. (spadek o 33 proc.). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana