SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Newsweek stracił najwięcej - Wprost liderem

W lipcu 2006 roku "Wprost" odnotował największe wpływy z reklam. "Newsweek" ostro w dół. Zyskuje "Twój Styl" i "Przyjaciółka".

"Wprost" zwiększył w lipcu cennikowe wpływy netto z reklam do 7 851 385 zł, czyli o 0,4 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu magazynów firmy Expert Monitor. 

Na drugim miejscu znalazła się "Polityka", która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 7 775 510 zł  (1,4 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Newsweek” – 6 mln zł (spadek o prawie 1,7 mln zł).

Czwarte miejsce utrzymał "Claudia" a na piątek awansowała "Przyjaciółka", który zanotowała spory wzrost przychodów z reklam.

 


VII.2006
TOP magazynyKoszt [zł]
Razem: magazyny150 286 257 zł
WPROST7 851 385 zł
POLITYKA7 775 510 zł
NEWSWEEK POLSKA6 035 570 zł
CLAUDIA5 407 350 zł
PRZYJACIÓŁKA4 992 411 zł
TWÓJ STYL4 154 525 zł
GALA3 974 596 zł
VIVA3 392 088 zł
OLIVIA3 036 948 zł
TELE TYDZIEŃ3 035 150 zł

 


VII.2005
TOP magazynyKoszt [zł]
Razem137 784 436 zł
NEWSWEEK POLSKA7 690 308 zł
WPROST7 453 247 zł
POLITYKA6 358 010 zł
CLAUDIA5 206 563 zł
PRZYJACIÓŁKA4 179 310 zł
TELE TYDZIEŃ3 689 360 zł
VIVA3 676 577 zł
TWÓJ STYL3 214 265 zł
GALA2 730 220 zł
OLIVIA2 519 198 zł

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Newsweek stracił najwięcej - Wprost liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl