SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Newsweek” zarobił najwięcej z reklam

W lipcu br. „Newsweek Polska” i „Wprost” cennikowo zarobiły z reklam zdecydowanie więcej niż rok wcześniej. Wpływy reklamowe całego segmentu magazynów zmieniły się w skali roku minimalnie.

Polskie magazyny w lipcu br. osiągnęły cennikowe przychody reklamowe (bez autopromocji) w wysokości 164,7 mln zł, czyli o 0,4 proc. mniej niż rok wcześniej – wynika z danych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Liderem rynku był w minionym miesiącu „Newsweek Polska” (Axel Springer Polska), który cennikowo zarobił z reklam 41,8 proc. więcej niż w lipcu ub.r. Tym samym tygodnik kontynuuje tendencję wzrostową z I półrocza br. – wtedy „na papierze” zarobił z reklam 29 proc. więcej niż rok wcześniej (więcej na ten temat).

W przypadku „Wprost” (AWR „Wprost”) wzrost cennikowych wpływów reklamowych wyniósł w lipcu br. 23,3 proc. w skali roku, a w przypadku „Claudii” (G+J Polska) – 6,4 proc. Natomiast „Tele Tydzień” zarobił „na papierze” z reklam 0,6 proc. mniej niż przed rokiem, przez co spadł z pierwszego na trzecie miejsce w zestawieniu.
 

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
 VII.2010VII.2009
Newsweek Polska6 835 916 zł4 820 909 zł
Wprost5 894 125 zł4 778 950 zł
Tele Tydzień5 719 991 zł5 752 330 zł
Claudia5 244 531 zł4 931 065 zł
Polityka4 888 500 złbd
monitorowane tytuły razem164 091 975 zł164 709 369 zł

Dołącz do dyskusji: „Newsweek” zarobił najwięcej z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl