Nick Lawson, Josh Krichefski i Kate Rowlinson awansowali w sieci MediaCom

Nick Lawson awansował na stanowisko Worldwide COO w Mediacomie (GroupM/WPP), Josh Krichefski obejmuje fotel EMEA CEO, a Kate Rowlinson poprowadzi MediaCom UK.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nick Lawson, Josh Krichefski i Kate Rowlinson awansowali w sieci MediaCom

MediaCom awansował Nicka Lawsona, Josha Krichefskiego i Kate Rowlinson w szeregach kadry zarządzającej Worldwide, EMEA i UK. Wszystkie ogłoszone właśnie zmiany wejdą w życie we wrześniu.

Nick Lawson, obecnie EMEA CEO oraz global client practice lead w MediaCom, zastąpi Toby'ego Jennera na stanowisku worldwide chief operating officera.

Będzie odpowiedzialny za rozwój sieci, jej oferty marketingowej i rozwój produktów, zachowując jednocześnie pozycję global client practice lead. Lawson pracuje w agencji od 28 lat, zaczynał w agencji Media Business, zanim ta połączyła się z MediaCom w 1999 roku.

Josh Krichefski, który dołączył do MediaCom w 2011 roku, ostatnie trzy lata był CEO oddziału w Wielkiej Brytanii. Zastąpi Nicka Lawsona na stanowisku dyrektora generalnego EMEA. Będzie odpowiedzialny za 4400 osób w 37 biurach w tym regionie.

grafika

Z kolei stanowisko, które piastował do tej pory Josh Krichefski, czyli CEO w Wielkiej Brytanii (CEO UK), obejmie Kate Rowlinson, obecna managing director Worldwide Hubs. W MediaCom Kate Rowlison pracuje od 10 lat. Od września będzie przewodzić największej w Wielkiej Brytanii agencji, w której pracuje 1250 osób (w pięciu biurach).

grafika

- Nick, Josh i Kate nie mają sobie równych w dostarczaniu prawdziwie innowacyjnych rozwiązań i nie mam wątpliwości, że są najlepszymi kandydatami do poprowadzenia MediaCom do nowego ekscytującego  etapu rozwoju firmy. Przyczynią się też do wzbogacenia wiedzy eksperckiej oferowanej naszym klientom, pomagając im w osiągnięciu ich celów rozwojowych, zgodnie z dewizą People First, Better Results - komentuje Stephen Allan, worldwide chairman and CEO MediaComu.

Nick Lawson i Josh Krichefski będą raportować do Stephena Allana, a Kate Rowlinson do Josha Krichefskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol