SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nie jedno do odkrycia” reklamuje piwo Książęce Jasne Ryżowe (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa piwa Książęce Jasne Ryżowe (Kompania Piwowarska) przedstawiająca sposób jego produkcji. Akcję przygotowały i realizują firmy Nairobia, Platige Image, MEC i RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

„Nie jedno do odkrycia” reklamuje piwo Książęce Jasne Ryżowe (wideo)

W nowej kampanii Książęcego Jasnego Ryżowego jest wykorzystywany 2,5-minutowy spot, w którym piwowarzy i technolodzy z Tyskich Browarów Książęcych pokazują, w jaki sposób udało im się wyprodukować to piwo. Filmik od 18 lipca jest emitowany w kanałach tematycznych Discovery Channel i serwisach VoD.

Przypomnijmy, że Książęce Jasne Ryżowe pojawiło się w sprzedaży wiosną br. (więcej na ten temat).

Obecna akcja reklamowa, prowadzona pod hasłem „Książęce Jasne Ryżowe. Nie jedno do odkrycia”, obejmuje również artykuły sponsorowane i bannery w internecie.

Jednocześnie w telewizji emitowane są reklamy trzech innych wariantów piwa Książęce (Czerwonego Lagera, Złotego Pszenicznego i Ciemnego Łagodnego), pokazywane już w ub.r. (przeczytaj więcej i obejrzyj je).

Spoty Książęcego Jasnego Ryżowego przygotowały agencja Nairobia i dom produkcyjny Platige Image, a wyreżyserował Adam Łapiński. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania PR prowadzi RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Nie jedno do odkrycia” reklamuje piwo Książęce Jasne Ryżowe (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl