SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nie ma Podlaskiego” w młodzieżowej kampanii Pasztetu Podlaskiego

Z początkiem maja rusza kampania reklamowa Pasztetu Podlaskiego (produkowanego przez Drosed) skierowana do młodzieży. Akcję przygotowała agencja Brandcomm Polska.

„Nie ma Podlaskiego” w młodzieżowej kampanii Pasztetu Podlaskiego

Nowa kampania Pasztetu Podlaskiego jest oparta na dwóch wariantach reklam pokazujących młode osoby oraz opatrzonych hasłami „Nie ma Podlaskiego, nie wchodzi” i „Nie ma Podlaskiego, nie ma weekendu”. W takiej samej konwencji kreatywnej była utrzymana ubiegłoroczna kampania produktu (przeczytaj więcej i zobacz te reklamy).

Obecna akcja w internecie jest skierowana do konsumentów w wieku 18-25 lat. Obejmuje reklamy w serwisach odwiedzanych przez takich użytkowników oraz działania na Facebooku (m.in. aplikacja konkursowa).

Ponadto kampania jest prowadzona na nośnikach outdoorowych (billboardy 6x3, citylighty, ramki w komunikacji miejskiej, nośniki w autobusach) w 10 miastach (m.in. w Łodzi, Rzeszowie, Białymstoku, Toruniu i Poznaniu). Te reklamy są skierowane do osób w wieku 20-35 lat.

Akcja potrwa do końca czerwca. Za jej koncepcję i kreację oraz zakup mediów odpowiada agencja Brandcomm Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Nie ma Podlaskiego” w młodzieżowej kampanii Pasztetu Podlaskiego

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
poodel
Kolejna żenada autorstwa polskiej "kreacji reklamowej".
10 8
odpowiedź
User
Roman Podlaski
Powinno być "Kremacji reklamowej"... ale chyba działa, bo powraca.
9 8
odpowiedź
User
Iwo
Z przykrością obserwuje się jak potencjał marki jest niszczony. Nietrafiona grupa docelowa, tragiczny wręcz przekaz nie mający nic wspólnego z "spożywaniem"... chyba ktoś w DROSEDzie poleci za tą kampanię.
9 8
odpowiedź
User
alebar
Sa juwenalia. Obok mnie w tramwaju stoi studentka z wlepką na plecach "nie ma podlaskiego nie bzykam"
8 8
odpowiedź
User
voojek
Tragedia... fatalna, wręcz głupia kampania. Na pewno nie kupię owego "Podlaskiego" choćby dla zasady. Niech ludzie robiący idiotyczne kampanie wreszcie wezmą się za siebie i zaczną myśleć bardziej kreatywnie, a nie bezsensownie. Kampania na siłę, bez pomysłu i według mnie osoba odpowiedzialna za reklamę w Drosedzie powinna polecieć. To nie jest tylko moje zdanie. 90% osób tak uważa, głównie ze środowiska studenckiego, więc reklama kierowana do ludzi w przedziale wiekowym 18-25 raczej nietrafiona. Pozdrawiam DROSED i studentów, którzy zostaną przy Prochowickim
9 8
odpowiedź