„Nie robię tego za darmo” - kampania przeciw bezpłatnym praktykom i stażom

Fundacja „Wspieramy Wielkich Jutra” wraz z partnerami rozpoczęła kampanię społeczną „Nie robię tego za darmo” zwracającą uwagę na bezpłatne staże i praktyki oferowane przez pracodawców. Przy akcji pracują agencje Commercial Communications, Lemonbird i Yanah.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii „Nie robię tego za darmo” jest zwrócenie uwagi na patogenne mechanizmy związane z bezpłatnymi praktykami i stażami, które firmy oferują studentom i niedoświadczonym pracownikom.

Jednocześnie akcja promuje alternatywne formy zatrudnienia - płatne, wartościowe praktyki i staże.

Na stronie nierobietegozadarmo.pl mogą zgłaszać się firmy, które płacą studentom za pracę, nie wyzyskują ich i dbają o rozwój zawodowy swoich pracowników. W ten sposób zyskują miano partnerów kampanii.

W serwisie będzie budowana będzie baza płatnych, wartościowych praktyk i staży oraz firm, które je oferują. 

grafika

Akcja jest zaplanowana na rok i oprócz serwisu nierobietegozadarmo.pl oraz działań w social media i media relations media (o inicjatywie napisały już m.in. „Dziennik Polski”, „Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu”) obejmie kampanię outdoorową (w tym działania niestandardowe w przestrzeni miejskiej), panele dyskusyjne na uczelniach oraz współpracę z uczelniami wyższymi, organizacjami studenckimi, blogerami i celebrytami.

Organizatorem akcji jest Fundacja „Wspieramy Wielkich Jutra”, a jej partnerami strategicznymi - firmy Inclick.pl, DGA i Commercial Communication. Właśnie agencja Commercial Communications odpowiada za strategię i realizację kampanii oraz wspólnie ze studiem Lemonbird przygotowała jej kreację, natomiast stronę nierobietegozadarmo.pl wykonała agencja Yanah.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?