SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nielsen: globalne nakłady na reklamę o 3,2 proc. w górę

W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku globalne nakłady na reklamę wzrosły w ujęciu rocznym o 3,2 proc. W samym III kwartale zaobserwowano identyczne tempo wzrostu - wynika z przygotowanego przez firmę badawczą Nielsen raportu Global AdView Pulse.

Article

W pierwszych dziewięciu miesiącach 2013 roku najwyższy wzrost reklamowych wydatków w porównaniu z analogicznym okresem roku 2012 odnotowano w Ameryce Łacińskiej - o 13 proc., a następnie w regionie Azji i Pacyfiku - o 7 proc.

W regionie Bliskiego Wschodu i Afryki nakłady na reklamę zwiększyły się rok do roku o 1,9 proc., a w Ameryce Północnej - o 1,7 proc. Tylko w Europie zaobserwowano spadek - o 3,8 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nielsen: globalne nakłady na reklamę o 3,2 proc. w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl