SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nielsen: globalne nakłady na reklamę w I kw. 2013 o 1,9 proc. w górę

Globalne nakłady na reklamę sięgnęły w I kwartale 2013 roku 76,6 miliarda dolarów i były o 1,9 proc. większe niż rok wcześniej - wynika z przygotowanego przez firmę badawczą Nielsen raportu Global AdView Pulse.

Nielsen: globalne nakłady na reklamę w I kw. 2013 o 1,9 proc. w górę

W I kwartale najwyższy wzrost reklamowych wydatków w ujęciu rocznym odnotowano w Ameryce Łacińskiej - o 11,9 proc., a następnie w regionie Azji i Pacyfiku - o 5,8 proc.

W regionie Bliskiego Wschodu i Afryki nakłady na reklamę zwiększyły się rok do roku o 2,9 proc., a w Ameryce Północnej pozostały na mniej więcej takim samym poziomie. Tylko w Europie zaobserwowano spadek - o 4,4 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nielsen: globalne nakłady na reklamę w I kw. 2013 o 1,9 proc. w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl