SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nielsen: Google zyskuje kosztem Yahoo! i Microsoftu

W grudniu zeszłego roku amerykańscy internauci wykonali 9,95 miliarda wyszukiwań w internetowych wyszukiwarkach.

Nielsen: Google zyskuje kosztem Yahoo! i Microsoftu

Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że zdecydowanym liderem była wyszukiwarka Google, z liczbą 6,7 miliarda wyszukiwań w ubiegłym miesiącu i 67,3 proc. udziału w rynku.

Daleko w tyle za Google znalazły się wyszukiwarki Yahoo! (1,43 miliarda wyszukiwań, 14,4 proc. rynkowego udziału) oraz MSN/Windows Live/Bing (986,2 mln, 9,9 proc.).

W porównaniu z miesiącem wcześniej Google zyskało 1,9 proc., podczas gdy Yahoo! straciła 0,9 proc., a usługa Microsoftu 0,8 proc. udziału w rynku.

Pierwszą dziesiątkę najpopularniejszych za oceanem wyszukiwarek w grudniu uzupełniły: AOL (247,4 mln, 2,5 proc.), Ask.com (168,7 mln, 1,7 proc.), My Web (99,5 mln, 1,0 proc.), Comcast (50,3 mln, 0,5 proc.), NexTag (41,4 mln, 0,4 proc.), BizRate (31,6 mln, 0,3 proc.) oraz Yellow Pages (27,9 mln, 0,3 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nielsen: Google zyskuje kosztem Yahoo! i Microsoftu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl