SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nielsen Online: 10 czołowych marek w sieci

Strony Google, Yahoo i MSN miały w grudniu ubiegłego rokunajwiększą liczbę unikalnych odwiedzających w USA - podaje firmabadawcza Nielsen Online.

Natomiast najdłuższy średni czas spędzany na stronie przezjednego użytkownika odnotowano w przypadku AOL Media Network, Yahooi MSN/windows Live.

W ostatnim miesiącu ubiegłego roku największą liczbę unikalnychodwiedzających miało Google - 126,2 miliona. Na kolejnych miejscachznalazły się tutaj: Yahoo (116,9 mln), MSN/Windows Live (103,2mln), Microsoft (96,7 mln), AOL Media Network (86,1 mln), YouTube(80,7 mln), Fox Interactive Media (68 mln), Amazon (61,1 mln), eBay(57,4 mln) oraz Apple (56,9 mln).

Każdy z użytkowników odwiedzających strony Google spędził nanich średnio 1 godzinę, 25 minut i 10 sekund. Dla porównania wprzypadku lidera pod tym względem, jakim były strony AOL MediaNetwork, średnia wyniosła 3 godziny, 41 minut i 2 sekundy. Pierwszątrójkę uzupełniły tutaj Yahoo (3:12:05) i MSN/Windows Live(2:07:49).

Z danych Nielsen Online wynika również, że statystycznyamerykański internauta w grudniu minionego roku miał średnio 59sesji, odwiedził 108 domen oraz prawie 2,4 tysiąca stron, a natypowej witrynie spędził średnio 55 sekund.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Nielsen Online: 10 czołowych marek w sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl