Nielsen Online: 10 czołowych marek w sieci

Strony Google, Yahoo i MSN miały w grudniu ubiegłego rokunajwiększą liczbę unikalnych odwiedzających w USA - podaje firmabadawcza Nielsen Online.

km
km
Udostępnij artykuł:

Natomiast najdłuższy średni czas spędzany na stronie przezjednego użytkownika odnotowano w przypadku AOL Media Network, Yahooi MSN/windows Live.

W ostatnim miesiącu ubiegłego roku największą liczbę unikalnychodwiedzających miało Google - 126,2 miliona. Na kolejnych miejscachznalazły się tutaj: Yahoo (116,9 mln), MSN/Windows Live (103,2mln), Microsoft (96,7 mln), AOL Media Network (86,1 mln), YouTube(80,7 mln), Fox Interactive Media (68 mln), Amazon (61,1 mln), eBay(57,4 mln) oraz Apple (56,9 mln).

Każdy z użytkowników odwiedzających strony Google spędził nanich średnio 1 godzinę, 25 minut i 10 sekund. Dla porównania wprzypadku lidera pod tym względem, jakim były strony AOL MediaNetwork, średnia wyniosła 3 godziny, 41 minut i 2 sekundy. Pierwszątrójkę uzupełniły tutaj Yahoo (3:12:05) i MSN/Windows Live(2:07:49).

Z danych Nielsen Online wynika również, że statystycznyamerykański internauta w grudniu minionego roku miał średnio 59sesji, odwiedził 108 domen oraz prawie 2,4 tysiąca stron, a natypowej witrynie spędził średnio 55 sekund.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta