Nielsen Online: Google przed Yahoo! i Microsoftem

Amerykańscy internauci wykonali w lutym bieżącego roku 8,49miliarda wyszukiwań w internetowych wyszukiwarkach.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 10,1 procenta więcej w porównaniu z analogicznym okresemroku 2008 - wynika z danych firmy badawczej Nielsen Online.

Zdecydowanym liderem była w ubiegłym miesiącu wyszukiwarkaGoogle z liczbą 5,39 miliarda wyszukiwań (o 19,2 procenta większąniż rok wcześniej w tym samym okresie), co dało jej 63,5 procentaudziału w rynku.

Na kolejnych miejscach znalazły się wyszukiwarki: Yahoo! (1,42miliarda wyszukiwań - wzrost o 4 procent, 16,7 procenta rynkowegoudziału), MSN/Windows Live (881,1 miliona - wzrost o 2,4 proc.,udz. 10,4 proc.), AOL (320,1 mln - spadek o 19,9 proc., udz. 3,8proc.) oraz Ask.com (162,2 mln - spadek o 16,9 proc., udz. 1,9proc.).

W pierwszej dziesiątce znalazły się jeszcze wyszukiwarki: My Web(55,8 mln - spadek o 21,6 proc., udz. 0,7 proc.), Comcast (42,9 mln- wzrost o 1,3 proc., udz. 0,5 proc.), Yellow Pages (37,6 mln, udz.0,4 proc.), AT&T Worldnet (17,4 mln - spadek o 27,6 proc., udz.0,2 proc.) oraz Dogpile.com (15,9 mln - spadek o 28,9 proc., udz.0,2 proc.).

źródło: NielsenOnline

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu