SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nielsen Online: Google traci, Microsoft zyskuje

Najnowsze wyniki dotyczące korzystania z wyszukiwarek internetowych w USA przynoszą dobre wieści dla Microsoftu.

Nielsen Online: Google traci, Microsoft zyskuje

W grudniu minionego roku wyszukiwarka Microsoftu zanotowała 13,8 procenta udziałów w rynku, zyskując w porównaniu z analogicznym okresem roku 2006 1,8 procenta - informuje serwis iMedia Connection, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen Online.

Spadły natomiast udziały w rynku lidera Google i drugiego Yahoo, odpowiednio do 56,3 i 17,7 procenta.

Nielsen Online co prawda zmienił w ostatnim czasie metodologię mierzenia oglądalności stron internetowych, ale firma zaznacza, że od lipca zeszłego roku Google niezależnie od metodologii ani razu nie zanotowało spadku udziałów w rynku w ujęciu miesięcznym.

źródło: iMedia Connection

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nielsen Online: Google traci, Microsoft zyskuje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl