SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Z Nielsena odejdzie grupa topowych menadżerów

Firma analityczno-badawcza Nielsen przeprowadza w USA restrukturyzację. W efekcie ze spółką pożegna się grupa wysoko postawionych menadżerów.

W wyniku restrukturyzacji, która przeprowadzona zostanie z początkiem roku 2023, powstaną trzy globalne jednostki biznesowe, z których największą jest Nielsen Audience Measurement.

W następstwie zmian z firmą pożegna się pięciu z dziewięciu topowych menadżerów. W tym gronie jest m.in. szef działu researchu i analityki danych czy Peter Bradbury, chief commercial officer.

Reorganizacja ma na celu usprawnienie działalności Nielsena w zakresie pomiarów i metadanych, co ma przełożyć się na wzrost biznesu.

Nowy właściciel Nielsena

Nielsen został w październiku tego roku kupiony przez grupę inwestorów private equity pod przewodnictwem Elliott Investment Management.

Dane telemetryczne firmy w USA są kwestionowane przez alternatywnych dostawców pomiaru. Firma  jest w trakcie procesu wymiany swojego obecnego systemu ratingowego na nowy o nazwie Nielsen One. Będzie on pozwalał na łączenie big data z panelami Nielsena, co ma na celu poprawę jakości pomiarów oglądalności uwzględniających streaming. Nielsen One miał być początkowo uruchomiony do końca roku, jednak datę startu przesunięto na 11 stycznia.

W Polsce wszystkie przychody sprzedażowe AGB Nielsen Media Research osiąga z usług telemetrycznych. Klientami firmy są przede wszystkim nadawcy telewizyjni, agencje reklamowe, domy mediowe, niektórzy reklamodawcy, a także producenci telewizyjni z zagranicy. W ub.r. krajowe przychody firmy zwiększyły się z 21,97 do 22,55 mln zł, a te z zagranicy - z 7,2 do 9,7 mln zł. Przychody od innych podmiotów z koncernu Nielsen wzrosły z 4,65 do 5,54 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Z Nielsena odejdzie grupa topowych menadżerów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Do badania streamigu to nie potrzeba jakiegoś Nielsiena. Nadawca doskonale wie co, kto, kiedy i ile czasu oglądał. Wystarczy gimbus średnio ogarniający Excela aby z tego kolorowy torcik zrobić.
0 0
odpowiedź
User
mazena
Jak to mówił klasyk:"co ty wiesz o zabijaniu" upss badaniu,
0 0
odpowiedź
User
gang olsena
zuzycie papieru jak wskaznic ucywilizowania - kto ma lepszy on danii a kogo to w ogole nie obchodzi w polsce
0 0
odpowiedź