Nielsen z platformą PPM będzie mierzył oglądalność telewizji w miejscach publicznych

Firma badawcza Nielsen zapowiada, że od kwietnia 2017 roku zacznie mierzyć w USA oglądalność telewizji poza domami. Zliczane będzie oglądanie programów i transmisji sportowych w takich lokalizacjach jak bary, restauracje czy biura. Danych będzie dostarczać 75 tysięcy panelistów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Nielsen zapowiada, że nowe badanie będzie oferowane klientom zarówno jako osobne narzędzie pomiarowe, jak i część pakietów, z których korzystają już obecnie.

Statystyki będą gromadzone na razie tylko w USA za pomocą metody Portable People Meter zwaną w skrócie PPM. Dzięki niej możliwe będzie zbieranie danych na temat oglądalności telewizji poza mieszkaniami odbiorców, w takich miejscach jak bary, restauracje, biura czy hotele.

Nowy serwis zostanie uruchomiony w kwietniu 2017 i będzie oferował wsteczne statystyki oglądalności sięgające stycznia przyszłego roku. W komunikacie Nielsen zapowiada, że dane będą pochodziły od 75 tys. panelistów z całego terytorium Stanów Zjednoczonych, a nowa kategoria badania ma przyczynić się do nakreślenia pełnego obrazu oglądalności telewizji, co ma duże znaczenie dla reklamodawców.

Nielsen podkreśla, że National TV Out-of-Home Measurement Service może stanowić też cenne narzędzie dla niektórych wydawców telewizyjnych, na przykład kanałów o charakterze sportowym, bowiem wiele wydarzeń transmitowanych na bieżąco jest oglądanych zbiorowo przez kibiców w takich miejscach jak restauracje i puby.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?