Nielsen zaoferuje dane o użytkownikach telewizorów smart TV do lepszego targetowania reklam

Firma badawcza Nielsen poinformowała o zintegrowaniu ze swoją platformą Nielsen Marketing Cloud danych firmy Gracenote pochodzących z odbiorników typu smart TV. Dzięki temu klienci Nielsena mają otrzymywać więcej istotnych informacji o zachowaniach użytkowników i lepiej adresować do nich przekaz reklamowy.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Nielsen przejął Gracenote na początku br. Firma zajmuje się badaniem zachowań użytkowników cyfrowych platform i odbieranych przez nich treści w czasie rzeczywistym. Gracenote jest m.in. twórcą technologii Video Automatic Content Recognition (ACR) zaimplementowanej obecnie w ponad 27 mln odbiorników smart TV działających na rynku.

W komunikacie Nielsen poinformował, że obecnie włączył dane zbierane przez Gracenote do swojej platformy Nielsen Marketing Cloud, co ma pozwalać markom na głębsze niż dotąd poznanie zachowań użytkowników. ACR dostarcza m.in. dane o tym z jakich treści korzystają użytkownicy smart TV – jakie i jak długo oglądają filmy i reklamy czy też z jakich gier korzystają aktualnie. Dzięki temu marketerzy będą mogli z większą precyzją dobierać do odbiorców przekaz reklamowy.

Szefowie Nielsena zaznaczają w komunikacie, że wraz z włączeniem do oferty danych pochodzących z Gracenote są w stanie dostarczyć swoim klientom informacje o użytkownikach dotyczące zarówno tradycyjnej telewizji, jak też całego ekosystemu cyfrowego w którym coraz częściej konsumowane są rozmaite treści atrakcyjne dla reklamodawców.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych