SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nienawiść do zmywania naczyń w nowej globalnej kampanii marki Finish (wideo)

W nowej globalnej kampanii reklamowej marki Finish (środki do zmywarek) - „I love doing dishes” - firma Reckitt Benckiser opowiada w formie musicalu o nienawiści do zmywania naczyń. Autorem kreacji jest agencja Wieden+Kennedy z Londynu.

Article

Reklama, która promuje markę środków do zmywarek Finish ma formę musicalu, którego bohaterowie dość ironicznie demonstrują swoją nienawiść do ręcznego zmywania naczyń.

Kampania oparta przede wszystkim na 75-sek. filmie będzie prowadzona w większości krajów na świecie, w tym również w Chinach, Brazylii, Południowej Afryce i Turcji, gdzie ręczne mycie naczyń wciąż jest normą.

Głównym elementem spotu jest gumowa, żółta rękawica kuchenna, której zwykle używa się m.in. przy zmywaniu naczyń. W końcowej scenie filmu pęka. Motyw tej rękawiczki będzie wykorzystywany w reklamach prasowych, na eventach itp.

Reżyserem filmu jest Ian Pons Jewell, wyprodukowała go firma Time Based Arts. Tekst i muzykę stworzyła agencja Wieden+Kennedy, a piosenkę wyprodukował Warner Music.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nienawiść do zmywania naczyń w nowej globalnej kampanii marki Finish (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl